Az Új Magyarország Fejlesztési Terv támogatásával egy új fajta In-Store vizsgálati módszer került kifejlesztésre
Napjainkban a vásárlási folyamat során a vevők számos információval találkoznak, melyek hatással vannak döntéseikre. A vásárlás folyamatáról és a döntés meghozataláról azonban kevés információval rendelkezünk. A pályázat keretében az ETresearch olyan mobil vizsgálati eszközt és vizsgálati módszert dolgozott ki, melynek segítségével mélyebb betekintést nyerhető ezen folyamatok hátteréről. A mobil szemkamera rendszer segítségével a vevők szemével látható a vásárlási folyamat. A projekt keretében történt fejlesztéseknek köszönhetően az adatok azonnal generálódnak, így a kiértékelési folyamat lényegesen felgyorsul. A kapott információk segítenek mind a vásárlóknak, mind pedig a boltoknak, hogy a vásárlási folyamat hatékonyabban és gördülékenyebben valósulhasson meg.
„A kutatási projekt alkalmával olyan összefüggéseket találtunk, melyek új megvilágításba helyezi az In-Store marketing eddigi elképzeléseit.” – dr. Réti István (stratégiai igazgató) ETresearch.