150 millió forintos technológiai fejlesztésre készül a rábapatonai Tutti Kft.
Jelentős fejlesztésre készül idén a rábapatonai TUTTI Élelmiszeripari Kft. Mintegy 150 millió forintot fordítanak technológiai fejlesztésre. A cél a termelőkapacitás bővítése és új csomagolási technológiák bevezetése. Ezzel együtt a cég vezetése idén 10 százalékos árbevétel növekedést szeretne elérni, azaz 3 milliárd forint feletti éves árbevétel elérését tűzték ki célul. A Győr-Moson-Sopron megyei élelmiszeripari társaság folyamatosan fejlődött az elmúlt években, a válság alatt is növelték a munkatársak számát. 2007-ben 61 alkalmazottja volt a cégnek, jelenleg pedig 85 embert foglalkoztatnak - írja a www.kekduna.hu
A 100%-os magyar tulajdonban lévő TUTTI Élelmiszeripari Kft-t Prohászka Ottó vezetésével négy magánszemély alapította 1986-ban. Az alapító ügyvezető igazgató mellett jelentős tulaj-doni hányaddal rendelkezik Molnár János, a cég műszaki igazgatója, valamint az időközben kereskedelmi igazgatói munkakörből nyugdíjba vonult Bári Zoltán. A nulláról induló vállalkozás mára közepes méretű társasággá nőtt, és megtalálta helyét a belföldi és külhoni piacokon is. A TUTTI a szabadalmaztatott fagylaltpor gyártással vetette meg lábát a hazai piacon, majd meghatározó tagja lett a magyar élelmiszeriparnak. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a cég megerősödött a por alakú élelmiszerek előállítása és forgalmazása terén.
Fő termékei a fagylaltporok, a cukrászati alapanyagok, az instant italporok, az italautomata töltő-anyagok, a kávékrémporok, valamint vitamintabletták és táplálék kiegészítők. A TUTTI fő előnye az egyedülálló minőség, a rugalmasság, amely kiváló szervizzel, korrekt üzleti magatartással párosul. A TUTTI specialitása, hogy kistételű, egyedi termékek gyártását is gazdasá-gosan és gyorsan meg tudja oldani, így a legkülönbözőbb piaci réseket is ki tudja tölteni.
A TUTTI Kft. éves forgalma 2010-ben megközelítette a 3 milliárd forintot. A foglalkoztatottak száma 2010-ben 80, 2011-ben 85 fő. A Tutti Kft. hosszabb távon szeretné megtartani azt a középvállalati méretet, melynek legfőbb értékei az innováció, a rugalmasság, a vevőközpontú szemlélet és a családias munkahelyi légkör. (nyugathír)