Az ötlet nekem tetszik - én magam ugyan nehezen tudom elképzelni, hogy egy óra internet elég a magamfajt bárkinek is - inkább talán arról lehet szó, hogy az ember kézben tarthatja a döntéseit (lásd az Üzletfejlesztés pszichológiája >>> tantárgyban).
A fejlesztésben érdekes, de már megszokott, hogy valamilyen módon több partner együttesen próbálja pörgetni a nyársra húzott húst a tűz felett (Tesco, TV2).
A vörös farokról viszont most nem ejtek szót (aki tudja, tudja, aki nem tudja, nem tudja.)
Itt az egyórás internet
A Vodafone Magyarország változtatott az eddigi volumenalapú internetértékesítésen, bevezette ugyanis az időalapú internetszolgáltatás-értékesítést is. Beck György, a vállalat vezérigazgatója a sajtótájékoztatón elmondta, hogy március 1-jétől négy különböző időtartamra szóló tv2.mobilnet internetjegyet lehet venni, például akár egy órára érvényes internetelérés is vásárolható.
Ennek előfeltétele egy 4990 forintos stick megvásárlása például a Tesco-áruházakban vagy a TV2 oldalán, a későbbiekben viszont már a Vodafone valamennyi feltöltőhelyén lehet majd napi vagy akár havi jegyet venni.
A szolgáltatásban a tévétársaság a mobiltelefoncég partnere, a TV2 anyacége és a Vodafone tavaly hasonló kezdeményezésbe fogott. Németországban már több százezer felhasználója van a terméknek - tette hozzá Beck. Úgy tudjuk, a TV2 egy meghatározott összeget kap az értékesítés után. Az új szolgáltatás hűségszerződés és havidíj nélkül vehető igénybe. Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója elmondta: a társaság célja, hogy a televíziós csatorna tartalmai minél több módon jussanak el a felhasználókhoz. Nyitrai Zsolt, a fejlesztési tárca államtitkára kiemelte: a kormányzat célja, hogy Magyarország minden pontjára eljusson a szélessávú internetezés lehetősége, mert ez növeli a versenyképességet, segíti a munkahelyteremtést. (Vodafone)