Többször írtunk már a Kulcs-Softról, érdemes lehet üzletfejlesztői szemmel figyelni, hogy mit, miért tesz...
Megtízszerezné külföldi ügyfeleinek számát a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Nyrt. november közepén lezárta a külföldi terjeszkedés bevezető fázisát, 2009 végére elkészült az angol nyelvű oldala, ez évben pedig a német, a spanyol, a román, az orosz és a szlovák nyelvű változat, így a külföldi ügyfélszám elérte a 300-at - közölte a társaság a BÉT honlapján.
A megoszlás földrajzilag igen széles körű, a legnagyobb szeletet 46 vásárlóval Oroszország adja, utána következik többek közt Mexikó, Ukrajna, Románia, Szlovákia, Argentína, Spanyolország, Belorusszia, Chile és Németország.
Az ügyviteli szoftvereket fejlesztő társaság a külföldi terjeszkedéstől a közeljövőben dinamikus növekedést vár mind az ügyfélszám, mind a bevételek terén. A menedzsment jövőre a 3000-es külföldi ügyfélszám elérését tervezi. Ha a Kulcs-Soft az európai átlagnál alacsonyabb, évi 50 eurós terméktámogatási díjat szed be, akkor csak ebből tíz év múlva - igen optimista becsléssel egymilliós ügyfélszámot feltételezve - évi 50 millió euró bevétel várható a közlemény szerint. (ipon)