Új külsőt kapott a Macskanyelv
Új dizájnnal és kommunikációval jelentkezik a Macskanyelv. A Snack Kft. termékének kommunikációját személyes megkeresés útján a TShirt végzi, akik a Macskanyelv mellett a fiatalabb célközönséget megcélzó Minicat nevű új termék bevezetésén is dolgoznak. A tervek szerint a termék portfolióját a jövőben kiszélesítik.
A kampányhoz kapcsolódik az Öltsnyelvet.hu honlap is, ahová bárki feltöltheti a saját képeit, amik később felkerülhetnek a Macskanyelv dobozaira. A Snack Kft. a Macskanyelv mellett olyan tradicionális termékek tulajdonosa, mint a Zizi, a Ropi vagy a Konyakmeggy. Nem a Macskanyelv az egyetlen olyan magyar termék, amely az utóbbi időben újra próbálkozik a magyar piacon. Legutóbb a Senior és a Méta szabadidőruházati márkák újraindulását jelentették be, korábban pedig a Centrum áruházak újraindulásáról számoltunk be. (Kreatív)