Marketing-tanácsadó céget vett a GfK
Száz százalékos tulajdonrészt szerzett a GfK Csoport a marketing-tanácsadással foglalkozó amerikai Interscope-ban. A felvásárlással a vásárlási szokásokat vizsgáló üzletágát bővíti a kutatócég, amely ettől a lépéstől a kiskereskedelmi ügyfelek jobb kiszolgálását várja.
A vállalati kiskereskedelmi márkák építésével foglakozó Interscope felvásárlása révén november elején tovább bővült a GfK Csoport, amely májusban szerzett részesedést két digitális kutatócégben.
Az Interscope a vállalat vásárlói marketinget és vásárlási szokásokat vizsgáló üzletágát erősíti, amely a GfK kutatási és elemzési hátterével vásárlási szokásokon alapuló személyre szabott megoldásokat ígér ügyfeleinek. „A módszer a vásárlói kutatásokat, a kategóriamenedzsmentet és a vásárlói marketinget egyesíti” – idézi a GfK közleményében Gary Schanzert, az Interscope egyik vezetőjét.
A 22 főt foglalkoztató Interscope ügyfelei között többek között ruházati, műszaki és egészségügyi vállalatok találhatók. (Kreatív)