Közösségi kommunikációs ügynökség alakult
PRSM, azaz Public Relations and Social Media néven lépett piacra Magyarország első social public relations ügynöksége. A Pöltl Ákos szakmai vezetésével alakult PRSM elsősorban közösségi kommunikációs kampányokat tervez és valósít meg klasszikus vállalati PR és marketing tevékenységekhez integráltan.
A közösségi kommunikáció mellett a klasszikus PR területéről sajtókommunikációt és vezetői image építést kínál a PRSM.
„A social media egyre fontosabbá válik a vállalatok életében, azonban hiba minden mást eldobva csak a Facebook-ra vagy a youtube-ra koncentrálni. A social media egy új kommunikációs csatorna, ahol más hangnemben, tartalommal és intezitásban kell és szabad csak beszélgetni. Mindezt össze kell hangolni, integrálni kell a vállalat egyéb kommunikációs és marketing tevékenységéhez” – mondta el Pöltl Ákos.
A PRSM szakmai vezetője Pöltl Ákos több éve dolgozik az internetes és technológiai PR területein, egyik első szakemberként publikált 2003-ban az akkoriban még weblogoknak nevezett blogokról a Kreatívban. Emellett tulajdonosa a kommunikációs hatékonyság-mérésre szakosodott Newzeus-nak. A PRSM csapatában megtalálhatók kommunikációs szakemberek, médiakapcsolati szakértők és közösségi tartalom menedzserek egyaránt.
A PRSM az utóbbi hetekben több kampányt is indított, amelyekről Facebook oldalukon és hamarosan induló szakmai blogjukon fognak beszámolni. (mmonline.hu)