"Hordozható", nonstop ügyfélszolgálat minden T-Systems-ügyfélnek
Újabb virtuális lépést tett a T-Systems az ügyfelek irányába, az eddig szétszórtan működő ügyfélszolgálati webhelyek egyesítésével széles kínálatú, "nonstop" ügyfélszolgálatot indított a társaság.
A 2010. szeptember 25-étől immár teljes szolgáltatási portfólióval üzemelő My T-Systems-ügyfélportál olyan új önkiszolgáló és ügyfélkapcsolati webhely, ahol a vállalati ügyfelek akár néhány kattintással elintézhetik legfontosabb ügyeiket. A virtuális ügyfélszolgálati térben megnézhetik számlatörténetüket, vásárolhatnak új szolgáltatást és készülékeket, vagy akár "chatelve" kaphatnak választ legégetőbb kérdéseikre.
A T-Systems ügyfeleinek ezentúl egyetlen lépést sem kell az ügyeik után tenniük: az ügyfélszolgálat mindig kattintásnyi közelségben lesz hozzájuk. A My T-Systems központi ügyfélkiszolgáló portál megalkotásával "egyablakos", nonstop ügyfélszolgálat áll rendelkezésre, amelynek segítségével az ügyfelek elektronikus formában intézhetik mobil-, vezetékes, távközlési vagy informatikai szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
A My T-Systems használatát a kkv- és nagyvállalati ügyfeleknek egyaránt ajánlja a társaság, az online ügyintézés - regisztráció után - természetesen díjmentes. "Új önkiszolgáló portálunkkal az ügyintézés szabadságát biztosítjuk, s ezt egy lépésváltásnak tekintjük. Ügyfeleink mostantól online, kényelmesen és hatékonyan rendelkezhetnek az ict-szolgáltatásokkal kapcsolatban, csökkentve ezzel az adminisztrációs terheket" - nyilatkozta Papp István, a T-Systems vezetője. A My T-Systemsszel most minden egy helyre kerül: az ügyfelekhez közelebb.
Forrás: ipon.hu