Már százezer IPTV-előfizetője van a T-home-nak
A hazai távközlési piac és a fogyasztói szokások átalakulásával a képernyők egyre fontosabb szerepet játszanak az életünkben. Immár 100 ezer T-Home-előfizető választotta az interaktív televíziózás élményét kínáló iptv-szolgáltatást, és folyamatosan erősödik a társaság jelenléte a tévépiacon - mondta Király István, a Magyar Telekom Nyrt. marketing-vezérigazgatóhelyettese.
A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító iptv-szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve elődmárkája, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott iptv-szolgáltatást. A dinamikus fejlődést az iptv-szolgáltatás különleges kényelmi funkciói - mint például a megállítható, visszatekerhető élő televíziós adás, a rendkívül gazdag, több száz mozifilmet tartalmazó, akár már tévépremier előtt kínáló Videotéka (VoD), az elektronikus műsorújság, a gyerekzár - mellett az is nagyban segíti, hogy a T-Home 2010 júniusában a világon elsőként tett elérhetővé iptv-szolgáltatást kábeltelevíziós hálózaton, a legújabb EuroDocsis 3.0 technológiával. Az igazi újdonságnak számító fejlesztés eredményeként a korábbiaknál jóval szélesebb körben, országszerte összesen több mint 1,5 millió háztartásban érhető el - eddig csak adsl, vdsl és optikai hálózaton, megfelelő műszaki feltételek mellett fogható - iptv-szolgáltatás.
Forrás: ipon.hu