Minden kapható a weben
Kétféle cég van: aki már elad az interneten, és aki még nem. Gyakorló profiknak és leendő e-commerce szereplőknek szól a DotCommerceDay. Mit tanulhatnak a hagyományos márkák marketingesei, értékesítői az e-kereskedelmi cégektől? Az online marketing minden csínját-bínját, affiliate marketingtől konverzióig, SEO-tól listingig.
És mit tanulhatnak az e-kereskedők a klasszikus marketingkommunikációs szakmától? Például a brandinget, a tradicionális média ismeretét, kreativitást, vagy az on-off integrációt.
2010. november 25-én találkoznak az e-kereskedelem gurujai és a marketingkommunikációs szakemberek a Boscolo Hotelben.
A tematikus blokkokban megismerkedhetünk "mindkét oldal" - vagyis a konverzió- éhes e-kereskedelmi cégek és a brand értékeket szem előtt tartó tradicionális márkák - online marketingkommunikációs erőfeszítéseivel és digitális üzleti stratégiáikkal.A DotcommerceDay létrehozója a Neo Interactive digitális ügynökség, társszervezője a Kreatív Csoport. A rendezők a hazai, gyakorlati megközelítésű előadások mellé nemzetközi siker(szak)embereket és szórakoztató kiállításokat ígérnek.
Forrás: BrandTrend