Jönnek a szponzorált Twitter-fiókok
Nemcsak a hirdetési termékek terén újít be a szolgáltatás, hanem új vezérigazgató is érkezett.
Ahogyan korábban már egy konferencián megpedzették, valóban új reklámozási lehetőség nyílik a Twitteren. A szolgáltatás hivatalosan is bejelentette: az áprilisban bevezetett szponzorált csiripek után jönnek a szponzorált fiókok. Ennek lényege, hogy a felhasználó számára követésre ajánlott fiókok között immár olyanok is megjelennek, akik ezért fizettek.
A korábbi beszámolók már előre attól óvták a Twittert, hogy így az ajánlás rendszere "szemetessé" válik, s elveszti eredeti funkcióját. A bejelentésben éppen ezért kitérnek arra, hogy cél a relevancia megőrzése, tehát a szponzorált ajánlások elviekben rímelni fognak a felhasználó addig detektált érdeklődésére. Nem ez az egyetlen újdonság a Twitter háza táján. Egyfelől a harmadik oldali Twitter-kliensek is megjeleníthetik majd szépen lassan a szponzorált csiripeket. Elsőként a Hootsuite-tal született ilyen megállapodás, de további együttműködések várhatóak. Ezek a partnerek a szponzorált csiripek mellett a szponzorált trend témákat is átveszik.
Hogy ne legyen unalmas időszak a Twitternél, Evan Williams is most jelentette be, hogy távozik a cég éléről. Ő két éve lett a Twitter vezére, amikor annak még 20 alkalmazottja volt, és naponta 1,25 millió csirip született. Mára 300-an dolgoznak a cégnél és napi szinten 90 millió csirip születik. Williams ugyanakkor nem megy el a Twittertől, de a továbbiakban kizárólag a termék stratégiával foglalkozik, hiszen ez az égetően szükségessé vált bevétel-termelés alapja. A cég élére a korábbi operatív igazgató, Dick Costolo került a felkérése alapján.
Forrás: mediainfo.hu