Kedves kolléga!
Az üzletfejlesztésnek, üzleti innovációnak van egy szervezetet érintő része is (mondjuk piaci terjeszkedés kapcsán cégalapítás és az azzal kapcsolatos fejlesztések, meg ilyenek).
Ez csekély hangsúlyt kap általában is és eleddig itt az Üzleti innováció blogon is.
Most azonban, ha érdekel, hogy hogyan fejleszti szervezetét egy jelentős magyar médiapiaci szereplő (egyébként a közelmúltban lezajlott felmérés alapján az egyik leginnovatívabb médiatulajdonos címmel illették és ez nem más, mint a Sanoma: Innovációs rangsor - a leginnovatívabb médiatulajdonosok és legfontosabb médiapiaci innovációk >>>), szóval ha érdekel egy szokatlanul nyílt (legalább is nekem sok olyan van benne, amit szerintem nem mondanak ki mások) és tanulságos cikk, akkor gyere át az Innováció Hírportálra és olvass!
Szervezetfejlesztés: hogyan készül a Sanoma egy lassabban növekvő világra >>>