Szerintem érdekes, viszont sajtóközlemény alapján emeltem át - ezt vedd figyelembe.
"Mobilpont: A kuponmarketing egyre népszerűbb
Egyre több hirdető alkalmazza a kuponmarketinget, mint eladásnövelő eszközt már a magyar hirdetési piacon is.
A módszer a divat szektorból indult el, de mára már begyűrűzött nemcsak az FMCG szektorba, de szolgáltatások esetében is egyre gyakrabban alkalmazzák ezt az azonnali, mérhető forgalomnövelő eszközt.
A kuponkampányok olyan helyzetekre kínálnak megoldást, amikor gyorsan kell az eladásokat növelni, például szezonális termékek esetében, újdonságok bevezetésénél, de lehet kifutó készlet kipörgetésére, impulzus vásárlás generálására vagy kipróbálás ösztönzésre is alkalmazni.
A Mobilpont tulajdonában lévő Kupontár.hu weboldal ráadásul lehetőséget nyújt a Hirdetőknek a kuponmarketing ingyenes kipróbálására is, hiszen az egyszerű kuponmegjelenés az oldalon ingyenes, így a portál nemcsak önálló kuponakciók szervezésére, de futó promóciók kommunikálására is rendkívül alkalmas. Ezen túl az oldal számos lehetőséget kínál azok számára, akik igazán sikeres kupon promóciót szeretnének, hiszen már egy főoldali kiemelés is megsokszorozza a kupon letöltését, nem beszélve a Mobilpont 250 000 fős fogyasztói adatbázisáról, amit nagyon hatékonyan fel lehet használni a kuponok kommunikálására.
Az egyre szaporodó kuponakciók fő oka az, hogy fogyasztói oldalról is hatalmas igény mutatkozik a kedvezményes kuponok iránt, amit a Kupontár rohamosan növekvő Facebook rajongói klubja is bizonyít.
Az elmúlt néhány hónapban a Kupontár sikerrel támogatta az Aréna Plaza, a Springfield, Libero, Women'Secret, Libresse, Ajax, Lady Speed Stick kuponakcióit azzal, hogy a weboldalon megjelent kedvezmény kuponok még szélesebb fogyasztói réteghez tudtak eljutni, ráadásul a weboldal kifejezetten a tudatos vásárlásra érzékeny fogyasztókat éri el.
A multinacionális hirdetőkön túl számos KKV szereplő is él az oldal nyújtotta lehetőségekkel és kuponakciókkal próbál talpon maradni a nehézzé vált piaci környezetben.
/Forrás: Sajtközlemény/