Vodafone és üzletfejlesztés
Tegnap kötetlen találkozóra vagy sokkal inkább beszélgetésre hívta a Vodafone (V) a véleményvezér (V. szóhasználata) bloggereket, egy új típusú kommunikáció nyitányaként, amely a közösségi, webkettes vagy akárhogy is nevezzük médiát legalább olyan hangsúlyosan kezeli, mint a hagyományos (game over) felületeket.
A helyszín ideális választás volt, a Gödör melletti Rumpuncs (az Engels téri buszpályaudvar - hoppá, tetszik emlékezni?! a jó öreg, Marksz, Engelsz, Lenyin? Óóóh, a hőőős, ki csak néééépéének éélt... >>>) műemléki védettségű épülete - jó hátteret adott - legalább is hangulatilag. (A hely egyébként ma nyit hivatalosan - le lehet ugrani nyugodtan egy coctailra :-) )
Szóval a regisztrációs listán jó pár olyan nevet találtam, akire én is hivatkozom, depláne meg olvasom.
Ami miatt érdekes volt a számomra: megdöbbentett, hogy mekkora teret kap az offline közösség (social media meg ilyenek) és a hozzá kapcsolódó kommunikáció a szervezet életében. Nekem úgy tűnt, hogy nagyon odafigyelnek erre a területre és ez szimpatikus volt (üzletfejlesztés, üzletfejlesztés!). Annak azért nem tudtam, hogy örüljek vagy sem, hogy az enter leütése után 10 perccel (na jó, kis túlzással) már tudnak "rólam" a vonal "másik végén" - de végül is mi a túróért írogat az ember, ha nem azért, hogy olvassák?
A beszélgetésből hiányoltam egy kicsit a személyes bemutatkozást, kapcsolatépítést, mert szívesen beszélgettem volna egy-két emberrel (vagy legalább egy összefoglaló anyag készülhetett volna, készülhetne, a résztvevőknek, hogy ki milyen területről volt ott), de összességében jó érzéssel jöttem el - jó kezdet, azt hiszem.