A közelmúltban bukkant fel, a nyílt innováció kapcsán megemlített metódus, a crowdsourcing: Szaladjunk csak előre: nyílt közösségi innovációs műhely >>>
Lám, lám a kis rusnyabéka újra itt van - tessenek rá figyelni a jövőben (én szóltam...!) - igaz, ezúttal a kreatív marketing területén (bármit is jelentsen a kreatív marketing).
"Itthon is elindult a Mypitch
A Mypitch.com elindította kreatív marketing crowdsourcing szolgáltatását és ezzel egyidejűleg megnyitotta képviseletét több európai országban, az angol, magyar, ír, francia, lengyel és az osztrák piacokon.
A Mypitch.com szeptemberben bejelentette a cég stockholmi központjából, hogy elindítja a nemzetközi terjeszkedését hat európai országban. Az angol, az ír, a francia, a lengyel és az osztrák piac mellett a vállalat Budapesten is nyit irodát.
A Mypitch.com egy olyan közösségi találkozó hely, amely a kreatív ötleteket és inspirációkat összekapcsolja a marketingszakemberek, valamint a márkák kreatív koncepció-igényeivel, egy jelenleg hozzávetőlegesen több mint 140 országból álló és 4000 főt számláló kreatív hálózatra alapozva.
A mai napig több mint kilencszáz kreatív koncepció került publikálásra a Mypitch.com online felületen keresztül olyan ügyfelek megbízásából, mint többek között az SAS Airlines, az Intersport, a Sharp, az Avis, a Rica Hotels, a DDB és a Starcom.
Minden egyes Mypitch.com képviseletet a jelenleg elindított országban egy country manager felügyel, aki az értékesítésért, a marketingtevékenyégért és a cég helyi médiakapcsolataiért felelős. Magyarországon Szabó András látja el ezt a feladatot."
/Forrás: Kreatív/