A 3D szemmel látható módon nagy zsezsegést váltott ki a technológiai cégek körében. Örömük nem lehet teljesen felhőtlen: a potenciális vásárlók egy részze nem kedveli a 3D-hez tartozó szemüveget - valószínűleg azok lehetnek a nyerők, akik a szemüveg nélküli irányba fejlesztenek. Elképzelhető persze, hogy ez a távolabbi jövő zenéje - és addig a szemüveges megoldásokon át visz az út.
(Tíz átvett cikkből hatban elütés, szókihagyás - kell-e nekem ezzel foglalkoznom vagy ott egye meg a fene?)
Nagy tisztelettel felhívom a Magyar Innovációs Nagycirkusz bohócainak és egyéb csepürágóinak figyelmét az innováció és kutatás-fejlesztés határozott és éles szétválasztására.
"3D innovációs központ Európában is
A Panasonic bejelentette, hogy a 3D üzletág fejlesztése érdekében európai 3D innovációs központot létesít a németországi Wiesbadenben.
A 2010 júliusában Japánban létrehozott első 3D Innovációs Központ után, október 1-től az európai, a közeljövőben pedig az észak-amerikai centrum nyitja meg kapuit, hogy ezekben a térségekben is támogatást nyújtson a partneri együttműködések számára, valamint ösztönözze a fogyasztói keresletet és az innovációt a 3D területén.
A 3D hardverek gyártása várhatóan drámai növekedésnek indul, és a használatuk gyorsan elterjed. A Panasonic üzleti terve 2012-ig több mint 500 %-os növekedést tűzött ki célul az otthoni eszközök, a tartalommegoldások és a nagyméretű kijelzők üzletágában. Ennek elérése érdekében az európai és az észak-amerikai központ az oszakai székhelyű 3D Innovációs Központtal összehangoltan végzi majd a munkáját.
Az idei év már eddig is izgalmas év volt a 3D iparág, és különösen a Panasonic számára. Jól jellemezte ezt a partneri együttműködés az olyan szervezetekkel, mint például a Francia Teniszszövetség (Fédération Française de Tennis) a Francia Nyílt Teniszbajnokság kapcsán, vagy a professzionális és fogyasztói 3D-kamkorderek és a cserélhető 3D-objektív világelsőként történő piacra dobása.
A Panasonic 3D Innovációs fő feladatai a következők lesznek:
1. Koordináció
Együttműködés a többi regionális 3D Innovációs Központtal a különböző üzleti egységeken belül – mint például az otthoni eszközök, a B2B-szektor nagyméretű professzionális kijelzői vagy a tartalommegoldások (pl. a Panasonic Hollywood Laboratory közreműködésével) –, valamint egy olyan platform létrehozása, amelyen keresztül tartalmak, ötletek és bevált módszerek oszthatók meg egymással a 3D-vel kapcsolatban.
2. Innováció
Az innováció mind a szoftverek/hardverek és rendszerek, mind az új üzleti lehetőségek / lehetséges piacok feltárása terén feladat.
A központ ezenkívül szoros együttműködést alakít ki a kutatási-fejlesztési, valamint az üzleti részlegekkel (köztük a Vállalati K+F Csoporttal, az AVC Networks Companyvel, a Panasonic System Networks Co., Ltd.-vel és a Panasonic Visuals, Inc. vállalattal), amelyek eddig vezetői voltak az iparágnak a Full HD 3D berendezések és tartalmak fejlesztése terén."
/Forrás: techline.hu/