Teccenek emlékezni úgye: a világ második legizgalmasabb háromszöge: értékesítés-marketing-üzletfejlesztés...
Az utolérhetetlenül első (ha valaki eddig nem tudta volna...):
"A banneren túl
Bár a banner nem halott (és szerintem nem is fog meghalni soha), de azért egyre több olyan megoldás is van már, ami jóval túlmutat a banneren, hirdetés, és mégis emészthető, sőt ad absurdum szerethető is. Egy nagy baj van ezekkel.
De előbb egy példa:
A Vaterán és a TeszVeszen tartja éves kiárusítását a Praktiker
A Vaterán és Teszveszen keresztül több mint kétezer terméket értékesített a cég év eleje óta, kíváncsiak voltunk, hogyan alakult ez a szám a nyári időszakban. "A Vatera és Teszvesz használatát a mi szervezetünknek is tanulnia kellett. Elég nehéz egy magán személyekre szabott kereskedelmi csatornát és annak sajátosságait beilleszteni egy 1500 fős áruházláncba, ahol 20 áruház különböző osztályainak kell együttműködnie a központi beszerzéssel, vevőszolgálattal, mindezt gyorsan, a vevő igényeit kielégítve, egy "vállalatidegen" felületen. Azt gondolom, hogy mostanra ezt sikerült beállítanunk, aminek következtében az eladásaink száma folyamatosan növekvő tendenciát mutat.
Vagyis a Praktiker olyan módon hirdeti magát egy online szolgáltatásban, hogy eladja az akciós termékeket. Nem újdonság ez az eszköz, az újdonság ebben az, hogy a Praktiker megtehette volna azt is, hogy vesz bannereket, és megpróbálja átvinni az embereket a saját oldalára, vegyék meg ott a termékeket. De nem ezt tette, és milyen jó, hogy nem ezt tette! Így ugyanis számukra is egyszerűbb megoldással, a vevőknek is a megszokott felülettel tudtak eredményeket elérni. És nem azt várták, hogy majd szépen növekszik a látogatottság, hanem oda mentek, ahol az emberek vannak ÉS vásárolni akarnak."
A marketing innovációival mi is foglalkozunk "Szenvedélyes innováció" konferenciánkon. A rendezvény az eredetileg meghirdetett időpont helyett 2010. október 14-én kerül megtartásra, mert az eredeti időpont sávjában több hasonló rendezvény is volt. Módosított meghívó - Innováció konferencia blog >>>
A marketinginnovációs cikk végéért hopp Konrád blogjára - A banneren túl >>>