"Belép a tejtermék piacra a Coca-Cola
Az üdítőóriás indiai leányvállalata rukkolt elő egy új, tejes termékváltozattal.
Tejes-mangós itallal lép be a tejtermékek piacára Indiában a Coca-Cola. A Maaza Milky Delite néven forgalomba kerülő terméket a helyi fogyasztói ízlésre szabva fejlesztette ki az üdítőóriás indiai leányvállalata. A termékinnováció elsősorban a tinédzsereket és fiatal felnőtteket célozza.
Az újdonság 200ml-es dobozos kiszerelésben kapható - egyelőre Kolkata városában, majd az év folyamán egész Indiában. A tejes termékváltozat kifejlesztése mellett az országban sikeres Maaza üdítő kiterjesztéseként döntött a vállalat. Az üdítő az indiai éghajlati viszonyok között is 4 hónapig eltartható, ügyelni kell azonban rá, hogy 30 fok felett nem tárolható. A termékújdonság kezelésével kapcsolatban a Coca-Cola külön felkészítést tartott értékesítőinek és kereskedelmi partnereinek."
Ha érdekel, hogy ki szervezte a Coca-Cola kampányát, suhanj át a Marketinginfóra: Belép a tejtermék piacra a Coca-Cola >>>