"Közösségre tett a Mazda
Több más autógyár után most a Mazda tett a közösségi portálok hírverő hatására. Kiskocsit nyomatnak a web2-n.
A napokban indult bevezetőkampányuk a Facebookon; a súlypont egy Farmville-klón, amelynek még a neve is emlékeztet az ihletőre: Driver Ville. A lényeg, hogy a felhasználók előbb személyes igényeikhez alakíthatják a járművet – majd tehetnek néhány próbakört a minden felismerhető jellemzőjében a Mazda M2-re hajazó kocsiban. Ha ügyesen vezetnek, virtuális bónokat kapnak, amelyekkel újabb felszereléseket vásárolhatnak az autóba.
Korábban egy Golf-változatot hirdetett hasonló módszerrel a VW, míg a Ford az Explorert támogatta így meg. A Mazda sem új ezen a pályán; április óta nyomulnak a közösségi oldalakon a most húszéves jubileumát ünneplő MX-5 modell megünneplésének részleteivel."
/Forrás Médiapiac/