"Közösségi brandmonitor
A brandmonitor.hu képes összegyűjteni és grafikusan ábrázolni az adott márka (vagy bármilyen aktuális téma) közösségimédiás-jelenlétét. A szolgáltatás a miner.hu adatbázisa alapján saját indexálással dolgozik, s 2009. januárig visszamenőleg képes bármilyen márkáról átfogó képet adni, milyen kontextusban, hány alkalommal, hol jelent meg a márka fórumokon, blogokon, közösségi portálokon, stb.
A brandmonitor 376 000 blog, 6 000 fórum, 114 videomegosztó, 76 közösségi oldal, híroldalak, valamint hamarosan árösszehasonlító portálok, webáruházak és aukciós oldalak hozzászólásaiból, véleményeiből állítja össze a márka közösségimédiás-jelenlétét. A feldolgozott adatokat listaszerűen (linkelve az eredeti oldalakra), diagram formátumban is meg lehet nézni, azok trendvonalakkal illusztrálhatóak. A listában található véleményekhez címkét rendelhetünk (jól jöhet későbbi keresés során), attitűdöt (pozitív vagy negatív vélemény) lehet az egyes adatokhoz kapcsolni.
További részletek a Dunder.hu oldalon - Mire jó a brandmonitor ? >>>.
/Forrás: brandtrend.hu/