"Új globális innovációs vezető a Millward Brown-nál
A szakember 2002 óta dolgozik a kutatócégnél, most többmillió dolláros büdzsével gazdálkodhat.
Jorge Alagon irányítja mostantól a Millward Brown globális innovációs részlegét. A szakember 20 éve foglalkozik márkastratégiával és kommunikációval. 2002 óta dolgozik a kutatócégnél, először a Millward Brown Optimor-t irányította, illetve alá tartozott a kutatócég latin-amerikai marketingtudománnyal foglalkozó teamje. Mostani munkahelyére való érkezését megelőzően a JWT kötelékében dolgozott.
A globális innovációs csoport feladata, hogy éves szinten többmillió dolláros büdzsével gazdálkodva olyan kutatási megoldások felé nyisson utat, amelyek célja a cég tanácsadói hasznosságának erősítése a márkatulajdonosok felé. Jorge Alagon elődje, Graham Page alatt került például a Millward Brown portfoliójába a neuromarketing, illetve több, a vírusmarketing mérhetőségét, sikerének előrejelezhetőségét célzó kutatási megoldás."
/Forrás: mediainfo.hu/