"Érzelemelemző Twitter-szolgáltatás a Lewis PR-től
Chatterscope néven indított új szolgáltatást a Lewis PR ügynökséghálózat. Az ingyenesen elérhető szolgáltatással azt lehet mérni, hogy milyen hangnemben nyilvánulnak meg a felhasználók a márkákról a Twitteren.
A Chatterscope előre megadott kulcsszavak alapján figyeli az említéseket, s elemzi az ezekhez kapcsolódó érzelmi tónusokat. Az eredményeket aztán százalékos bontásban csoportosítja (pozitív, negatív, semleges). Emellett élőben is követni lehet, hogy adott márkához/témához kapcsolódóan milyen bejegyzések születnek a mikroblog szolgáltatásban.
A Chatterscope egyelőre béta üzemmódban működik, és még csak angolul érhető el, de az ügynökség tervei szerint a jövőben mind a funkciók, mind a nyelvek terén bővülés következik.
A szolgáltatás indításán túl új arculattal is ünnepli fennállásának 15. évét a Lewis PR. Az ügynökséget, amely nálunk is jelen van, Chris Lewis alapította, s mostanra 30 országban 300 főt foglalkoztat.
/Forrás: marketinginfo/