Távozik az Ogilvy üzletfejlesztési igazgatója
13 év után távozik az Ogilvytől Csurgó Brigitta üzletfejlesztési igazgató. A pozícióval járó feladatokat az ügynökséghez nemrég érkezett vezérigazgató veszi át.
Márciustól (2010), személyes okokra hivatkozva elhagyja az Ogilvy reklámügynökséget Csurgó Brigitta üzletfejlesztési igazgató. A szakember 1997 óta dolgozott a vállalatnál – évekig account directorként, majd szülési szabadságról visszatérve stratégiai tervezőként. Ő látta el továbbá a vállalati kommunikációs feladatokat is. 2009-től a cég üzletfejlesztési igazgatójaként elsősorban a new business tevékenységért, illetve a cégcsoporton belüli integráció felügyeletéért felelt, emellett ügyfélkapcsolati igazgatóként dolgozott a Ford, IBM és GSK márkákon.
Csurgó Brigitta feladatait az Ogilvy Ukrajnából érkezett új vezérigazgatója, Martin Alles veszi át. „Véleményem szerint az üzletfejlesztés a vezérigazgató kulcsfeladatainak egyike” – nyilatkozta a Kreatív Online-nak az ügynökség vezetője. – „Ennek ugyanis két irányát látjuk. Elsősorban a meglevő ügyfeleinkkel kell fejlesztenünk az üzletet, ami csak úgy lehetséges, hogy olyan kreatív munkákat végzünk nekik, amely üzleti eredményeket hoz nekik – ez pedig az én felelősségem, a menedzsmenttel és a kreatívigazgatókkal karöltve. A másik irány pedig az új ügyfelek szerzése. Úgy vélem, a nekik való bemutatkozás az ügynökségvezető feladata” – magyarázta Martin Alles a feladatkör átvételének okait.
„Szerettük volna Csurgó Brigittát megtartani, akár más pozícióban is, mert nagyon jó szakember. Úgy vélem, a döntése, hogy egy időre elhagyja a szakmát, nagy veszteség a magyar reklámiparnak” – tette hozzá a vezérigazgató. A távozó szakember egyelőre nem kívánt a jövőbeli szakmai terveiről beszélni.
/Forrás: Kreatív/