Immochan (Auchan) innovációs verseny
"Az első Immochan innovációs pályázat célja, lehetővé tenni a vásárlók számára, hogy elképzeljék a jövő bevásárlóközpontját, ahová örömmel térnek be, amellyel azonosulni tudnak. A résztvevőknek köszönhetően tájékozódik az Immochan vásárlóik elvárásairól és igyekeznek reagálni ezekre.
A következő verseny kategóriák közül lehet választani:
Innováció és szolgáltatás
Az Immochan hisz abban, hogy minden bevásárlóközpont kulcseleme az ügyfél számára kínált kitűnő szolgáltatások (bankautomaták, wifi, zárható szekrények, banki szolgáltatások, stb.). Képzelje el a jövő szolgáltatásait, például, hogy valaki leparkolja az Ön autóját, viszi a bevásárlótáskáját vagy megtervezi a ruhatárának stílusát, valaki aki akár lefoglal Önnek egy hotelszobát vagy megszervezi az Ön által vásárolt termékek házhozszállítását. Elképzelésünk, hogy a bevásárlóközpontjainkban eltöltött napját emlékezetessé, élvezetessé és teljesen stresszmentessé tegyük.
Innováció és animációk
Animációk sokaságát kínáljuk Önnek és családjának az Auchan bevásárlóközpontokban, a divatbemutatóktól kezdve a pénzspórolási promóciókig, az állásbörzétől a Föld napjáig. Használja a képzelőerejét és találjon ki egy rendezvényt az egész családja számára.
Innováció és kommunikáció
A bevásárlóközpontok olyan hagyományos eszközöket használnak marketing kommunikációs kampányaikhoz, mint: nyomtatott média hirdetések, rádió, televízió, hirdetések a buszmegállókban, az interneten, DM levél. Képzeljen el egy olyan új rendszert, mellyel olyan sok embert tud informálni a bevásárlóközpont életéről, amennyit csak lehetséges."
Forrás: www.immochan.hu