Nagyon kedveltem a Reflex Fordítóirodát, rájuk szoktam hivatkozni előadásaimban, tárgyalásaim alkalmával, valahogy így: "... üzletfejlesztés megtalálható a legnagyobbaktól, Pannon, Vodafone - a legkisebbekig. Van egy kis cég, egy fordítóiroda, a Reflex, alig vannak páran és mégis - itt is van üzletfejlesztési igazgató..."
Na.
Most adtak fel álláshirdetést, amelyben üzletfejlesztési és marketing feladatok ellátására keresnek marketingvezetőt.
A hirdetés feladójának szemmel láthatóan nem nagyon megy az egyes tevékenységek pontos elhatárolása (értékesítés-marketing-üzletfejlesztés bermudaháromszög), de éppen ettől bájos. Viszont igyekeznek alaposan kiválasztani a megfelelő jelöltet - és ez szimpatikus.
Íme:
Reflex Fordítóiroda Kft. üzletfejlesztési és marketing feladok ellátására keres marketingvezetőt - Győr-Moson-Sopron megye
A Magyarországon négy, Romániában egy irodával rendelkező Reflex Fordítóiroda Kft. a magyar fordítási piac egyik legfontosabb szereplője.
Bel- és külföldi (főként németországi) terjeszkedésünket egy marketingvezető felvételével kívánjuk erősíteni, lehetőleg győri irodánkban. Mindazonáltal, ha feltételeinknek megfelel, és a feladat érdekli, akkor is várjuk jelentkezését, ha a budapesti, miskolci vagy kecskeméti irodánk lenne az Ön számára alkalmas.
Felsőfokú végzettséggel, több éves gyakorlattal, német és angol nyelvtudással rendelkező munkatársat keresünk, hosszú távra.
Az állás iránt érdeklődőknek ajánljuk reflex.hu áttanulmányozását, és a feladat alapos átgondolását.
A jelöltet 3 lépésben kívánjuk kiválasztani:
1. Kérjük, küldje el önéletrajzát és motivációs levelét jövedelmi igényének megjelölésével Énekes Lajos ügyvezetőnek, a lajos.enekes@reflex.hu e-mail címre.
2. Az alkalmas jelöltek ezután egy e-mailt kapnak, amelyben bemutatjuk az utóbbi 3 év kampányait, akcióit, illetve a sikertelen próbálkozásokat. Szólunk a fordítási tevékenység értékesítésének specifikumáról, nehézségeiről, és vázoljuk a folyamatban lévő és jelenleg tervezett kampányokat.
A levél alapján a jelentkezőktől egy egy-két oldalas marketingtervet kérünk, amelyben bemutatják, hogy a Reflex esetében milyen marketing eszközöket tartanának a leginkább célravezetőnek a magyar és külföldi (német) piacon.
3. A beküldött dolgozatok alapján választjuk ki azt a 2-3 jelöltet, akik közül egy elbeszélgetés során döntünk a marketingvezető személyéről.
A Reflex Fordítóiroda Kft. pozícióját 5-6 év céltudatos üzletfejlesztési tevékenységével érte el. Meggyőződésünk, hogy ez az eredmény megtöbbszörözhető, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy árbevételünk még mindig magyarországi székhelyű megrendelőktől származik.
Amíg társaságunknál dolgozik, a marketingvezető valamennyi, tevékenységének köszönhető új megrendelő minden megrendelése után jutalékot kap mindaddig, amíg az új megrendelő ügyfelünk marad.