1. Az üzletfejesztés, üzleti innováció egyik fő feladata az új ügyfelek megszerzése - és megtartása (amelyhez felhasználja egyebek mellett a marketing eszköztárát - teccenek emlékezni ugye az értékesítés, marketing, üzletfejlesztés bűvös háromszögre?).
(Amúgy nagy tisztelettel ezúton ismételten felkérem a HR-es, személyzetis, HR tanácsadó és így tovább kollégákat, hogy a mezei ügynököket, talpas értékesítőket és multileveles munkatársaikat NE hívják üzletfejlesztőnek, üzletfejlesztési managernek, sem business development managernek - köszönöm a közösség nevében is).
Apropó - véletlenül ;-) az ügyfélmegszerzés-megtartásra is van egy dokumentumkezeléses cikkem a DocuWorld Portálon >>> (lám, lám - mi mindenre nem jó a DM...).
2. Úgye említettem volt, hogy erős kötődésem van a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájához (online marketing másoddiplomás képzés >>>, kohai státusz), illetve senpai Damjanovichhoz (huh, el kell mennem megnéznem, hogy ezt hogy írjuk a magyar helyesírás szerint helyesen?!).
Na, a lényeg: ez a link a senpai korábbi honlapjára vezet, ahol a MÜTF Ügyfélmegszerzés és megtartás a XXI. században (ingyenes) nyílt napról >>> lehet olvasni részletesebben,
Egy kis kedvcsináló:
- lehet találkozni egy élő Google üzletfejlesztési vezetővel (Peresztegi),
- reddit, CAS, ISR, NRC, Klikkmánia vezetők tartanak előadásokat,
- lehet, hogy én is ott leszek.
***
Még két apróság:
Senpai - kohai fogalom magyarázata >>>