A minap hallottam, hogy meg akarják adóztatni az sms-eket.
Ez mindjárt beindította a fantáziámat: hogyan lehetne ezt megvalósítani (üzletfejleszteni)? Lehet, hogy fel is adom házifeladatként az üzletfejlesztési képzésen >>>...
Néhány támpont a feladat megoldásához:
- Milyen jogi feltételei vannak ennek a szolgáltatónál (általános szerződési feltételek, illetve a fogyasztóval, ügyféllel kötött szerződés mit mond erről)?
- Milyen változásokat kell kieszközölni a központi rendszerben (core system) (a szolgáltató rögzíti, hol, hány sms-t, milyen hálózatba, stb.)?
- Vannak-e ennek más szolgáltatót érintő vonatkozásai?
- Mennyi időn belül kell megvalósítani?
- Milyen szerződésen belül kell megvalósítani (fejlesztési keret vagy egyedi)?
- Megvalósítás melyik szervezeti egység feladata?
- Kinek kell közreműködni a megvalósításban?
- Ki mit tesztel, mi alapján (forgatókönyv), eredmények rögzítése?
- A számvitelnek hogyan kell lekönyvelni - valamilyen más adóhoz hozzácsapva, vagy önállóan? Kell valami külön számlát nyitnia?
- Milyen időszakonként kell utalni?
- Milyen statisztikák, kimutatások kellenek hatóságoknak, saját vezetőségnek?
Nagy hirtelenjében ennyi - ha valakinek van még ötlete, várom közzétételre!