Szemmel láthatóan nehéz kezelni a "másik oldalnak" a DocuWorld termékportfólióját - és mint azt már rég tudjuk: "az igazság odaát van..." Igény esetén szívesen küldök PDF formátumú Médiajánlatot (sales@docuworld.hu vagy 06/30/540 65 23, Fodor Zoltán), amiből jobban kiderül, hogy miről beszélek (más módon nem szívesen teregetem ki a lapjaimat, mert a "szakmai folyóiratok" szívesen nyúlják le az értékesebb ötleteket és nagyobb tőkeerejük, szélesebb ügyfélkörük révén egyszerűbben valósítják meg azokat). Ott tartottam, hogy a másik oldal nehezen kezeli, hogy milyen sokrétű és egyedülálló lehetőségeket kap a DocuWorld-ön: már többször előfordult, hogy megkapták a médiaajánlatot és utána sokkosan elmentek "tanulmányozni". Ennek kapcsán néha nagy dilemmában vagyok: egyszerűsítsem a választékot, vagy jobban targetáljak, vagy bizonyos ötleteimet adjam el a CW-nek vagy IT-Businessnek (gyakori, hogy ha egy adott időn belül nem valósítok meg egy ötletet, akkor az időszerűségét - és persze értékét - veszti...). Esetleg a potenciális "felhasználóimat" kellene továbbképeznem a termékek használatára? Segítség!
Termékportfólió
2009.08.03. 11:10 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: cw termék médiaajánlat target fodor zoltán választék docuworld termékportfólió it business
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr1001285656
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.