Ebben a posztban korábbi életeim futnak össze: az egyik szál a Budapest Bankból jön, a másik pedig az OVITAS Kft-től.
Ami közös bennük, az a termékfejlesztés, új termék létrehozása.
Na, lássuk először a banki üzletfejlesztést.
Kezdetben vala a folyószámla, amúgy generális módon. Ette, nem ette, mindenki ezt kapta. Aztán a beinduló versennyel elkezdődött az ügyfelek szegmentálása, így a végén minden ügyfélkör megkapta a saját számláját: az orvosok, a felsőoktatás hallgatói, stb. stb. Meg persze az ügyvédek is.
A másik szál a dokumentumkezelésből indul.
Lassan ezen a piacon is annyian vannak, mint eső után a gomba. Ki ezért, ki azért, ki így, ki úgy, de belépett erre a piacra. Kinek vállalatirányítási rendszere volt >>>, kinek ügyviteli rendszere >>> - az ügyfelek igényei azonban nagyobbak, összetettebbek voltak, csináltak/átvettek hát az alaprendszerük mellé valamilyen dokumentumkezelést. Az OVITAS Kft. a tudásmenedzsment vonalról indult és az ELO Digital Office GmbH. ELO rendszerét >>> választva kezdett foglalkozni dokumentumkezelő rendszerek fejlesztésével, implementálásával. Nagyon jól megérezték, hogy általános dokumentumkezelőből elég sok van a piacon és ezért kialakították az ELOÜgyvéd rendszert, kifejezetten ügyvédek részére >>>. (A rendszer különlegessége - mondhatnánk bátrabban, hogy versenyelőnye - hogy egy lelkes ügyvéd segített a kialakításában, illetve a Magyar Ügyvédi Kamara ellenőrizte >>>.)
A két szál a Budapest Bank e-Paragrafus számlacsomagjában fut össze >>>.
Szerintem ügyes - nekem tetszik.