Apropó, ha már lúd, legyen kövér: ha már banki innovációról, üzletfejlesztésről, üzleti innovációról beszélgetünk, eszembe jutott, hogy egy-egy díj, elismerés mennyire befolyásolja, befolyásolhatja egy adott termék vagy szolgáltatás piaci sikerét. (Ez amúgy - dönteni, hogy egy megmérettetésen elindul a cég vagy sem - véleményem szerint kimondottan üzletfejlesztési terület, üzletfejlesztési döntés.)
Ott van például az Innovációs Nagydíj - legutóbb az IND >>> "IND iMobile banking - pénzügyek bárhol, bármikor" innovációja kapott elismerést >>> a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivataltól (Technológiai Innovációs Díj). Vagy ott van a Cardinal Kft. >>> Electra rendszere, amely szintén a múlt évre vonatkozóan Business Superbrand díjat kapott >>>.
Szerintetek melyik az értékesebb kitüntetés, elismerés, díj - a márka, a cég, és/vagy a piaci eredmények szempontjából?