Az előző posztban már említettem, hogy az autóipar szinte kimeríthetetlen tárháza az üzleti innovációnak, üzletfejlesztésnek.
Ezt látom megerősítve ismételten az Opel-Suzuki együttműködésben >>>.
Itt van ugye a két GM leány vagy együttműködő partner vagy micsoda. Ezek már nem is csak alapokat, motorokat csereberélnek egymás között, hanem néhány karosszériaelemet leszámítva, ugyanazt a kocsit adják, máshova targetálva, természetesen más árfekvéssel.
Ami egy jó ötlet (ugye az üzletfejlesztés, üzleti innováció kiindulása, kiindulópontja ez a bizonyos jó ötlet, kapcsolódva kreativitáshoz, miegymáshoz) - hiszen egy Opelesnek eszébe sem jut Suzukis gépjárműveket nézegetni és vidáman kiköhögi az Opel márkajelzéssel együttjáró árat - végül is ugyanazért a kocsiért.
Mert hülye azért nem vagyok?!