Fogadjunk, hogy nagyon kevesen tudják, hogy mire vonatkozik a cím...
Ha Ön ezen kevesek közé tartozik, vagy sejtése van róla, akkor kérem Önt, hogy írja meg nekem erre az e-levél címre >>>.
Nos, aki tudja, tudja, aki nem tudja, az nem tudja - a mobil-telefónia üzleti innovációjáról szól a mai poszt: a minap láttam egy újság hátulján, hogy az egyik mobilszolgáltató kütyüt ajánl a jövő férfijának.
Nem egy szimpla mobiltelefon az ajánlat tárgya (külön), nem is egy egyszerű szimpla karóra (külön), hanem olyan ketyerék (közösen, azaz mobil és óra együtt), amelyekbe Bluetooth van applikálva, azaz képesek madzag nélküli kommunikációra.
Hogy ez mégis mi célból történik?
Az óra kijelzi a telefonra érkező hívásokat és SMS-eket, sőt még a mobil zenéje is vezérelhető róla.
Üzletfejlesztés - kinek is?