Azt hiszem, hogy az üzletfejlesztésben (is) nagyon fontos a gyakorlati példák bemutatása. Noha vélhetően az üzletfejlesztők az átlagnál nagyobb kreativitással kell, hogy rendelkezzenek, mégis egy annyira be nem határolt területen, mint a business development, üzleti innováció, üzletfejlesztés szükséges, hogy meg lehessen találni azokat a támpontokat, amelyek segítenek a saját üzletünk, vállalkozásunk üzletének fejlesztésében.
Az Üzletfejlesztési Portál ezért igyekszik a (lehetőleg) magyar példák bemutatásával segíteni, támogatni az üzletfejlesztőket, business developereket.
Legutolsó ilyen publikált cikkében egy RFID technológiát alkalmazó üzletfejlesztést mutat be >>>. Ahogy a cikk bevezetőjében is lehet olvasni: az ügyféligény nyilvánvaló volt, a technológia, a rádiófrekvenciás azonosítás rendelkezésre állt - innen az ötletig és a megvalósításig (legalább is most és innen) egyenes út vezet(het)ett.