Leállt az Erste netbankja: vajon mi történhetett?
Technikai probléma lépett fel az Erste Bank netbankjánál - tudta meg a Pénzcentrum. Míg a felhasználók többnyire teljes leállásról panaszkodnak, addig a bank szerint csak akadozik a rendszer.
Kapcsolódó bejegyzések az Üzleti innovációs blogon - katt és olvass!
Így múlik el az üzletfejlesztés dicsősége - Cardinal game over? >>>
Cardinal üzletfejlesztés >>>
Update! Január 12-én, a késő esti órákban helyreállt a szolgáltatás.
Január 12-én a délutáni órákban technikai probléma lépett fel az Erste Bank netbankjánál; míg a felhasználók - köztük az ÁFA-bevallás határideje miatt idegeskedő üzleti ügyfelek - szerint órák óta teljesen elérhetetlen a felület, addig a pénzintézet szerint csak akadozik a rendszer.
NetBank szolgáltatásunkban technikai probléma miatt jelenleg fennakadások tapasztalhatók. A hiba elhárítása folyamatban van - közölte megkeresésünkre az Erste Bank, és ugyanez az üzenet fogadja a Lakossági NetBank és a PrivateBanking NetBank ügyfeleit is.
A hiba elhárítása tehát folyamatban van, arra azonban telefonos megkeresésünk során sem kaptunk választ, konkrétan milyen technikai problémáról van szó, illetve várhatóan mikor áll helyre a rendszer. (PénzCentrum)