Íme, a világ 3 legértékesebb márkája
Az első három helyezett bármelyikének évi bevétele minimum háromszor akkora, mint Magyarország éves GDP-je.
Nem meglepő, hogy az internetes, telekommunikációs cégek vezetik a világ legértékesebb vállalatainak listáját. A legújabb ilyen lista a Millward Brown éves BrandZ kutatása, amely szerint idén helyet cserélt egymással a Google és az Apple. Az almás cég visszacsúszott a második helyre, a Google lett az első. Előbbi értéke "csak" 147 milliárd dollár, míg utóbbi 158 milliárd. Érdekesség, hogy mindkettejük korábbi, évtizedekre visszamenő konkurenciája, a hetvenes évek hierarchikus vállalati kultúráját – többek között vállalati himnuszokkal – képviselő IBM, továbbra is tartja magát a harmadik helyen. (HVG)
Az üzletfejlesztések eredménye - Itt vannak a legértékesebb márkák
2014.05.24. 07:34 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: google apple internet lista ibm vállalati himnusz üzletfejlesztés a legértékesebb márkák évi bevétel telekommunikációs cégek
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr376201221
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.