Elpártolnak a fiatalok a Mekitől
Már nem olyan trendi az Egyesült Államokban a McDonald's gyorsétteremlánc a fiatalok körében, kiesett az Y-generáció top 10 étterméből, és egyre jobban lemarad a listát vezető Subway mögött. Mivel a gyorsétteremlánc vásárlói célcsoportja is ez a korosztály lenne, a cég komoly problémákkal kerülhet szembe.
Decemberben 3,8 százalékkal, januárban pedig újabb 3,3 százalékkal csökkent a McDonald’s forgalma az USA-ban. A visszaesésre több elmélet is született, a vélt okok között van az egészséges étkezés divatossá válása, a túl bonyolult menü és a vásárlók keskenyedő pénztárcája – írja a marketinginfo.
Európában egyelőre nem érzékelhető a visszaesés, de a verseny egyre kiélezettebb és ezen a piacon is lehet számítani a vásárlók változó hozzáállásából fakadó csökkenésre. (HVG)
Új szokások, több verseny, kevesebb pénz, új ügyfelek... - Befellegzett a Mekinek is?
2014.03.22. 07:02 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: verseny gyorsétterem meki egészséges étkezés új szokások kevesebb pénz új ügyfelek
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr415873354
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.