Fókuszban az innováció - Dirk Gerkens
Csak úgy lehet sikert elérni és megtartani a piacvezető szerepet, ha folytatjuk a fejlesztéseket – nyilatkozta Marketing&Mediának Dirk Gerkens, az RTL csoport vezérigazgatója.
Az RTL Klub fennállásának egyik legfontosabb éve volt a tavalyi. Dirk Gerkens szerint az IKO kábelportfóliójának megvásárlásával végre fel tudtak építeni egy olyan csatornacsaládot, amelynek stratégiai jelentősége van a folyamatosan fragmentálódó tévépiacon.
A vezérigazgató elégedett a tavalyi nézőszámokkal is, mint mondja, szinte minden műsoruk nagyszerű eredményeket produkált, kezdve első számú show-műsoruktól, az X-Faktortól az új dokureality adásukon át egészen a hírműsorokig.
Hangsúlyozta azt is, hogy az ősszel elindított RTL II erősíteni fogja a portfóliót, hiszen nagyon komoly beruházásokat hajtottak végre eddig is és jelenleg is. Tizenkét saját gyártású produkciót indítanak, amelyek közül nyolc csak az RTL II-n lesz látható. Indul egy új dokureality show, néhány tanácsadó jellegű dokuprogram és számos amerikai sorozat, amely először lesz látható náluk. De dolgoznak néhány nagy őszi produkció indításán is. Az RTL Klubbal kapcsolatos tervekről azt mondta: piacvezető csatornaként szeretnének továbbra is a leginnovatívabb szereplő maradni, mert hisznek abban, hogy csak úgy lehet sikert elérni és megtartani a piacvezető szerepet a nehéz piaci környezetben, ha folytatják a fejlesztéseket.
A Dirk Gerkensszel készített teljes interjút elolvashatja a Marketing&Media legfrissebb számában, amelyben számos topvezető mondja el, hogyan zárták a tavalyi évet, és mit várnak 2013-tól. (MMonline - kép: publicrelationshub.wordpress.com)