Innovatív magyar cégek - Hell Energy Magyarország Kft.
Név
Hell Energy Magyarország Kft. (HELEN)
Indexbe kerülés időpontja
2012. 07. 18.
Iparág
Élemiszer
Innováció megnevezése
WELL Relax Drink termékbevezetés / relax drink termékkategória megnyitása
Innováció típusa
Termékfejlesztés / termékkategória létrehozás
Indukált változás nagysága
+3
Innováció bemutatásának időpontja
2012. július
Kifejtés
A most piacra kerülő bodza-, gránátalma-, almalé ízesítésű WELL Relax Drink (WRD) igazi újdonság a Magyarországon. A WRD egy gyógynövény tartalmú ital, a sokat hangsúlyozott egészséges életmód eléréséhez.
A WELL Relax Drink megjelenésével a relax drink termékkategória egy új szegmenst teremt a magyar üdítőital piacon.
Üzleti Érték Várható Változása (BVA)
+4
BVA elemzés
A Hell Energy Magyarország dinamikus terjeszkedést tudott felmutatni, illetve erőteljesen figyeli a piaci jelzéseket, aminek alapján esélyes, hogy üzletfejlesztésével, üzleti innovációjával gyorsabban és sikeresebben (jövedelmezőbben vagy kisebb veszteséggel) tud majd alkalmazkodni a piaci turbulenciákhoz, volatilitáshoz ("chips-törvény" stb..
(Korábbi Üzleti innovációs blog bejegyzés: Hell üzleti innováció - termékfejlesztés: ez most nem versenyképesség, hanem versenyelőny >>>)
Összesített innovációs érték
107
Az innováció gazdájának bemutatás
A HELL Energy Drink az alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital kategória sikeres fiatal szereplője, a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, amit gyors sikere és robbanásszerűen bővülő export piaca is bizonyít. A márka 2006-ban született és három éven belül Magyarországon piacvezető lett, a nemzetközi energiaital piacon pedig meghatározó szereplővé nőtte ki magát. A több országban piacvezető szerepet betöltő brand 2012-ben már 28 országban érhető el.
A Hell energiaital még a piaci átlagnál is gyorsabban fejlődik: évről évre két számjegyű növekedést produkál – törekedve ezáltal a világmárka státuszra.
****
INNDEX - Magyar Innovációs Index
Az INNDEX Magyar Innovációs Index célja, hogy ráirányítsa a figyelmet az innovációra, elismerje az innovációban élenjáró cégeket és bemutassa üzleti célú innovációikat.
Az INNDEX az innovációban "jegyzett", innovatív cégek innovációs értékének változását (tevékenységének, fejlesztéseinek hatását) jelzi. (Átlagának változása mutathatja (előrejelezheti) a magyar innováció alakulását.)
Értelmezése: az innovációs indexben (INNDEX) szereplő cégek innovációi, fejlesztései hogyan változnak egy bázis értékhez és időponthoz viszonyítva (2012. június 17. = 100). Bekerülés: nyilvánosságra hozott adatok alapján - innováció és az általa várt/elérhető érték (eredmény/haszon) alapján kalkulált számérték szerint.
Az INNDEX objektív és szubjektív elemek alapján kerül számszerűsítésre.
Az INNDEX-ben a cégek névvel, indexbe kerülés időpontjával, iparággal, fejlesztés/innováció megnevezésével, innováció típusával (termék/szolgáltatás, eljárás...), indukált változás nagyságával, innováció időpontja, összesített innovációs értékkel (esetleg rövid kifejtés/értékelés résszel), Üzleti Érték Várható Változása (BVA) kerülnek megjelenítésre (ez a mai állapotra vonatkozik, a későbbiekben a megjelenített adatok és a számítási algoritmus változatási jogát fenntartjuk).
Az INNDEX Innovációs Index ötletgazdája Fodor Zoltán.