A nagy dobásra készül a Tesco Magyarországon
(Birodalmi lépegető: sok helyen, lassan és biztosan).
Két éven belül elindulhat a Tesco online értékesítési rendszere. A következő időszakban a cég szeretne a korábbi évekhez hasonló növekedést produkálni, de ehhez az kell, hogy újra jó megtérülési mutatók alakuljanak ki az itteni piacon. Gerry Gray vezérigazgató szerint a megtérülés javításán sokat segít a válságadó 2013-as kivezetése.
A Tesco változatlanul fejleszteni és növekedni kíván Magyarországon − hangsúlyozta Gerry Gray. A társaság tavaly már jóval kevesebb pénzt költhetett terjeszkedésre, a tulajdonosok logikusan oda irányítják befektetéseiket, ahol jobb megtérülést látnak. Gray szerint itt és most nem számít versenyképesnek a lánc, nem képes jó megtérülési mutatókat prezentálni, a vezérigazgató azonban bízik abban, hogy a válságadó megszűnésével újra jó befektetésnek számít majd a magyarországi leányvállalat. (Napi interjú, nagyon rövidítve)