Vásárlói lojalitást erősítene a Pöttyös
Promóció indult a FrieslandCampina és a Wonderduck szervezésében.
„Pötyögve nyerhet a Pöttyössel!” címmel szeptember 15-től két hónapig tartó kampányt bonyolít a Wonderduck Agency a FrieslandCampina Hungária Zrt. megbízásából. Az akcióban a CBA, a Coop és a Reál üzletláncokon belül, csaknem ötezer szupermarket és egyéb kiskereskedelmi egység vesz részt.
A kampánymegbízást elnyerő Wonderduck Agency feladata volt a nyereményjáték kidolgozása és a továbbiakban a promóció lebonyolítása. A promóció célja a Pöttyös termékekhez kapcsolódó vásárlói lojalitás erősítése. A Pöttyös, Magyarország legerősebb szeletes, hűtött tejdesszert márkája (B&P Braun & Partners és GFK Brand Community Survey 2010.), a túró rudik és tejszeletek piacának közel felét birtokolja. (Forrás: Nielsen MAT 2011. július, Sales Value)
A promóciót az eladótéren belül számos POS eszköz támogatja, a kommunikáció mind az akciós újságokban, mind a Pottyos.hu honlapon, valamint Túró Rudi Facebook oldalán is megtalálható.
A „Pötyögve nyerhet a Pöttyössel!” promóció során minden vásárló, aki 2011. szeptember 15. és 2011. november 15. napja között bármely részt vevő üzletben legalább egy darab Pöttyös terméket vásárol, ajándéksorsoláson vehet részt. A részvételhez a vásárlást igazoló azonosítókat és személyes adataikat sms-ben vagy postai úton küldhetik be a vásárlók. A nyeremény konyhai eszközöket és utalványokat tartalmaz, melyekből kéthetente zajlik sorsolás. A fődíj három darab Toshiba laptop. (Mai Piac)