Tesztáruház: új koncepció Magyarországon
A Gozsdu Udvarban kora ősszel nyílik a Sample Central közel 500 nm-es üzlete, ahol a legkülönbözőbb termékek (kozmetikumok, kozmetikai és háztartási cikkek, csomagolt élelmiszerek, italok, műszaki cikkek, kütyük), és szolgáltatások lesznek elérhetők, csak klubtagok számára. A klubtagok online regisztrálhatnak, majd szintén online előre befoglalt időszakban ellátogathatnak az üzletbe, és alkalmanként 5 különböző terméket vihetnek magukkal kipróbálásra, - valamint kipróbálhatják a helyben kiállított technikai innovációkat, szolgáltatásokat, ingyen. A választék kéthetente megújul, ciklusonként kb. 40 termék és szolgáltatás mutatkozik be.
A vásárló valós helyen és időben próbálhatja ki, és használhatja a kiválasztott termékeket. A tesztelés után következik a fizetség: a véleménynyilvánítás egy rövid, online kérdőív kitöltésével.
A klasszikus termékmintázás - ingyen mini termékek magazinokhoz csomagolva, termékkóstoltatások, in-hall tesztek stb. - leggyengébb pontja, hogy nehezen mérhető a módszer hatásfoka. Erre nyújt megoldást a Sample Central a közel 500 nm-es üzletével.
A termékek fejlesztői egy innovatív koncepció részeként kivételesen pozitív környezetbe ágyazva mutatkozhatnak be, és releváns információhoz jutnak a produktumukról.
A terméktesztek ingyenesen próbálhatók ki, a Sample Central igénybe vételének azonban regisztrációs és éves díja van. (pénzcentrum-marketinginfo)