A tréning INGYENES a 2011. március 3-i konferencia résztvevői számára - egyébként ellenérték HUF 19.000,- + ÁFA
Hatékony üzleti folyamatok, versenyképesség, fenntarthatóság: Papírmentes iroda, fenntarthatóság, felelősségvállalás szakmai konferencia – 2011. 03. 03. >>>
Rendezvényünk az egyetlen, amelyet az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetség >>> támogat!
Papírmentes iroda gyakorlati tréning
Számos tényező határozza meg egy vállalat, vállalkozás versenyképességét. Ezek változnak: egyes tényezők jelentősége csökken vagy eltűnik, és helyükbe újak, fontosabbak lépnek.
Ilyen új tényezők a fenntarthatóság és vállalati felelősségvállalás (CSR), amely nem csak a nagyvállalatok hóbortja.
Minden eladó a bőrén érzi, hogy a vásárlók egyre tudatosabbak, egyre jobban odafigyelnek - nem csak az árra, hanem környezetükre, a fenntarthatóságra.
Számos eszköz áll rendelkezésre, hogy meggyőzzük vevőinket, hogy velünk kössenek üzletet, hiszen mi is figyelünk őrá, a gyerekeire, környezetünkre és arra, hogy minden jó, amit megszerettünk - hosszú távon is rendelkezésünkre álljon.
A környezetünk megóvásának üzletünkhöz kapcsolódó eszköze lehet a papírmentes iroda. Maga a gondolat nem újkeletű, napjainkban azonban integrálva a fenntarthatósággal, felelősségvállalással új lendülettel hódítja meg a vállalkozásokat. A teljes papírmentesítés természetesen napjainkban még nem megoldható - ugyanakkor már most is rendelkezésünkre állnak azok az eszközök, amelyek révén milliókat spórolhatunk.
Ön ismeri üzleti folyamatainak legegyszerűbb költségcsökkentési lépéseit?
Ha azt gondolja, hogy igen, de szeretne megismerkedni az újdonságokkal - vagy úgy érzi, nem, de hogy szívesen megismerné azokat a lehetőségeket, amelyeket a Papírmentes iroda gondolat takar - jöjjön el tréningünkre!
Mi nem elméleti szakemberek vagyok, hanem az Önök, a felhasználók oldaláról kerültünk ide: hosszú évek óta foglalkozunk vállalati hatékonyságnöveléssel, a papírmentes eszközrendszer alkalmazásával - és mi az Önök nyelvén beszélünk!
Papírmentes iroda tréningünkön elmondunk mindent - és utána sem hagyjuk magára! Mi az Önök konkrét kérdéseire válaszolunk, az Önök megoldásra váró problémáival foglalkozunk.
Tréningünk előtt személyesen tájékozódunk, hogy milyen célt szeretnének elérni - utána pedig egy kétórás konzultáció keretében segítünk a megvalósítás felé elindulni!
Közel 10 éves tapasztalatok igyekszünk átadni - mindent megmutatva, amivel segíteni lehet a papírmentesítéssel a gyors, ügyfél- és környezetbarát, hatékony és jövedelmező vállalkozásban.
Tervezett tematika (a tematika az Önök elvárásai alapján bizonyos pontokon módosulhat!)
Jogszabályi háttér
Adatvédelem
Adat és információbiztonság
A fizikai iratkezelés mesterfogásai
Versenyképes iratkezelés
Elektronikus dokumentumkezelő rendszerek - funkciók, kiválasztási szempontok
Szkennelés, szkennerek - feladatok és szkennerfajták (mikor, melyik, feladatra melyiket?)
Automatizálási lehetőségek
Gyakorlati papírmentesítési lehetőségek: elektronikus számlázás, szerződéstár, jóváhagyások, értékesítéstámogatás, marketing, crm, stb.
Szervezet és papírmentesítés - hol kezdjük a megtakarítást és hatékonyságnövelést, merre haladjunk és mekkora lépésekkel?
Integráció - kapcsolat a versenyképességgel,fenntarthatósággal, vállalati felelősségvállalással
Esettanulmányok
Képzési csomag:
Egynapos gyakorlati tréning (tervezett időtartam 8 * 45 perc)
Elektronikus tananyag és Szalay Arykán: Kőtáblától a kódokig (A dokumentumkezelés alapkönyve) írásban
Előzetes igényfelmérés
2 óra konzultáció tréning után
Munkafüzet
Bónusz: Papírmentes Iroda Audit tanácsadó segédanyag nyomtatva - segítségével könnyedén elindulhat a megvalósítás felé!
Kérdés, kapcsolat: Fodor Zoltán, 06/30/600 31 26, info@docuworld.hu