Money makes the world go around (classic) >>>
"Mennyit ér egy Facebook rajongó?
Mai árfolyamon számolva egy rajongó 29 ezer forintot ér, és 15 ezer forinttal költ többet egy év alatt, mint azok, akik nem szolgálnak imádattal egy-egy márkának az arckönyvön. Ezek a sarokpontjai annak a hiánypótló kutatásnak, amit a Syncapse végzett el a Hotspex-szel karöltve.
Három dolog kell egy cégnek, ha online kampányt indít egy közösségi oldalon: konverzió, konverzió, konverzió. Léteznek már megközelítések arra vonatkozóan, hogy hogyan is fordíthatók le az eredmények, de nagyon sok kérdés nyitva áll: Mit kezdjünk a 2000 rajongónkkal a Facebookon? Hány pozitív és hány negatív vélemény volt? Ezeket hogyan kezeltük? Hogyan fordítsuk le ezeket az adatokat és hogyan építsük be a céges folyamatokba? Mennyi pénzt fordítottunk erre a jelenlétre és hol látszik, hogy mennyit hozott ez nekünk? Ez most akkor PR? De hogy lesz ebből profit?"
A cikk csattanójáért, üzletfejlesztő barátom a "Mi a Buzz"-ra katt: Mennyit ér egy Facebook rajongó? >>>