A Toyotát nem nagyon lehet kihagyni, ha innovációról, üzleti innovációról beszélünk >>> - most most már én sem teszem.
Reggel eltöprengtem az előző kommenten ("... ez a legjobb idő az üzletfejlesztésre...") - aztán rájöttem, hogy nem tudom, mikor a legjobb az idő az üzleti innovációra: ha jól mennek a dolgok, vagy, ha rosszul mennek?!
Ha jól mennek a dolgok, van idő, pénz, ember - ha rosszul mennek a dolgok semmi nincs...
Mindenesetre azért azt hiszem, inkább egyetértek a kommentelővel. Merthogy ott vannak a lízingcégek. Most aztán rájuk jár a rúd, vagy ha nem, majd rájuk fog.
Egy adott cégnél néhány évvel korábban bevezetésre került egy dokumentumkezelő rendszer. Akkor jobban ment nekik, tehát bővíteni kellett - kézenfekvő volt az emberek létszámának bővítése helyett egy másik lehetőséget keresni, hogy több munkát el lehessen végezni.
Most, amikor szűkülőben van a piac - megint kézenfekvőnek tűnik valamivel megtámogatni a munkát - legyen az egy IT rendszer vagy valamilyen más innováció, üzletfejlesztés.
Végül is tényleg jó időszak lehet, hogy egy cég innovációval, tanulással felkészüljön arra, amikor vége lesz az alagútnak.
Csak addig kell kibírni...