A mai nap ügyet intéztem az otp fiókban. A várakozás percei túlnyúltak az elviselhetőn, ezért, hogy figyelmemet eltereljem, kézbevettem és elkezdtem olvasni a bank által kiadott "Bankó" című kiadványt.
Eltekintve a hátoldal nyújtotta extra élvezettől (BANKÓ ÜGYFÉLMAGAZIN - Ez a lap ajándék Önnek) legnagyobb meglepetésemre számos érdekes cikket találtam benne, amelyek az innováció és üzletfejlesztés vidékét járja körbe.
Korábban már az Üzletfejlesztési Portálon volt egy szösszenet az OTP üzleti innovációjára vonatkozóan. Akkoriban jött ki azzal az újítással, amely szerint az addigi mezei ATM-eit átdefiniálta egy új szolgáltatási vagy értékesítési csatornává >>>.
Most a Bankóban olvashatjuk, hogy mi mindenre is jó még a masina (Automatic Teller Machine).
Nagyon érdekes szolgáltatás a számlakiegyenlítés - szemmel láthatóan folyamatosan bővülő szolgáltató kör számláit rendezhetik a kártyatulajdonosok: Vodafone, Pannon, Díjbeszedő és a Főtáv jelenleg az a cégcsoport, amelynek a számláit ki lehet így egyenlíteni. A számlafizetés érdekessége, hogy a banki utalástól eltérően a szolgáltató nem egy-két napon belül értesül, hanem szinte azonnal.
Érdekes volt még a számomra az újságban a Bőgel Györggyel készített interjú. Ezen egy percre elcsodálkoztam, hogy mit kereshet itt az ügyfelek számára írt tudásmenedzsment téma körül forgó beszélgetés. Felmerül bennem, amint egy átlagos ügyfél, mondjuk Mari néni a bankügyei után hazamegy és Pista bácsival elkezd beszélgetni a cikkben olvasottakról...
De visszatérve a cikkre: nagyon érdekes volt a tudásmenedzsmentről írtak olvasása: a TM kapcsán két fontos tényezőt emelt ki. Egyrészt az informatikai eszközök (IT), másrészt pedig az emberi tényezőket hangsúlyozta - és ezzel részemről maximálisan egyet tudok érteni.