Hogyan vezet az üzleti innováció hiánya az üzleti alkonyzónába? - Elemző sorozat az Üzletfejlesztés blogon
Terveim szerint a sorozat részeiben azt elemzem majd, hogy milyen vélhető hibák, rossz döntések vezettek oda, hogy ezek a cégek eltűnnek majd az üzleti élet kukájában.
Ez alkalommal folytatjuk Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft. üzleti innováció tevékenységét.
Sorozatunk előző része: A Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft. az üzleti alkonyzónában - Retró életérzés: egy falat 80-as évek >>>
A mai nap vizsgálnánk az Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft. innovációinak kommercializációját (értékesítés és marketing) - ha lenne.
A honlapről idézünk:
"Folyamatos tökéletesítés
Soha nem elégszünk meg az elért eredményeinkkel, mindig törekszünk arra, hogy jobbá, hatékonyabbá váljunk. Minden tagvállalatunk elkötelezett az innováció iránt, folyamatosan építjük be munkánkba a világ vezető know-how-it."
Néhány adat a "piacvezető" képző intézmény jelenlétéről a termékek megismertetésében, értékesítésében (csatorna: FB, kedvelés, 2018.04.18.):
Perfekt - 7101 ember kedveli.
KÜRT Akadémia - 11 582 ember kedveli.
EFEB.hu - Felnőttképzés - 27 110 ember kedveli.
KOTK - Külkereskedelmi Oktatási és Továbbképző Központ - 4128 ember kedveli.
Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft. - 2043 ember kedveli.
Szerintem mindenki számára hasznos, hogy egy nagy árbevételű, jelentős szellemi tőkével, tapasztalattal rendelkező Samling, hogyan juthatott idáig, hol vesztette el az innovációra, üzletfejlesztésre való fogékonyságát - és a sorozat többi részében továbbra is keressük a választ.