Tizenegy éves kislány tört be az amerikai üdítőpiacra
Egy texasi kislány leszerződött az amerikai Whole Foods üzletlánccal, hogy limonádéját 4 állam 55 üzletében forgalmazzák.
A történet akkor kezdődött, amikor Mikaila Ulmert négyéves korában kétszer megcsípte egy méh. A kislány azóta megszállott kutatójává vált a méheknek és mikor ráébredt az ökoszisztémában betöltött alapvető szerepükre, úgy döntött, hogy segítségükre siet és piacra dobja a dédnagymamája receptje alapján készült mézes limonádéját.
A Beesweetre keresztelt termékkel először helyi vállalkozói versenyeken próbálkozott, majd a nagy áttörést az amerikai vállalkozói valóságshow, a Shark Tank hozta el, ahol a zsűrit meggyőzve 60 ezer dollárost befektetést kapott. A tizenegy éves Ulmer a nagy médiahírverésnek köszönhetően most a Whole Foods üzletlánccal szerződött le, amely 55 üzletében árusítja majd három – mézes, lenmagos és mentás – ízben a Beesweetet – írja a Mashable. (HVG)
Nem cukros, de cukker a termékfejlesztés - Mintha startup lenne: mézes limonádéval tarol a kiscsaj
2016.04.12. 11:19 Üzletfejlesztés
Szólj hozzá!
Címkék: startup befektetés termék méh kutató üdítő üzletlánc betört mentás cukker mézes limonádé whole food éenmagos
A bejegyzés trackback címe:
https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr178590374
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.