HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (14) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (17) alap (12) alapkezelő (15) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (158) applikáció (12) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (31) audit (46) autó (12) autóipar (147) a kelet bajnokai (15) bank (175) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (49) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (97) befektető (68) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (11) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) biztonság (27) biztosítás (20) biztosító (97) blackberry (17) blog (58) bmw (30) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (17) budapest bank (16) business development (22) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (20) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca cola (13) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (16) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (10) digitalizálás (20) díj (20) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (106) döntés (11) dwp (17) dwp akadémia (32) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (30) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (11) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (26) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (10) elemzés (13) eli (24) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (111) előrejelzések (187) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (70) eszköz (24) eu (22) európa (18) európai bizottság (13) európai innováció (10) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (169) fejleszt (15) fejlesztés (523) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (10) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (45) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (10) feltaláló (11) felvásárlás (16) fenntartható (16) fenntarthatóság (52) finanszíroz (12) finanszírozás (176) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fodor zoltán (38) fogyasztás (17) fogyasztó (49) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (31) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (275) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (22) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (12) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (65) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (16) hr (19) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (16) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (11) informatika (37) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (10) inkubátorház (32) inndex (128) innomax (10) innováció (1921) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (75) innovációs blog (36) innovációs díj (72) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (41) innovációs index (163) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (20) innovációs konferencia (35) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (19) innovációs nap (14) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (18) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (18) innovációs tevékenység (40) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (22) innováció 2.0 (11) innováció blog (100) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (584) innovatív bank (12) innovatív cég (101) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (29) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (14) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (14) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (19) internet (68) invitel (17) ios (28) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (21) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (31) jövő (32) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (52) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (16) kiírás (19) kijelző (17) kína (154) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (20) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (15) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (46) kockázati tőkealap (12) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (14) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (132) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (27) környezettudatosság (12) környezetvédelem (26) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (76) kupon (15) kutatás (226) kutatás-fejlesztés (95) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (24) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (53) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (33) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (17) magyar gazdaság (12) magyar innováció (266) magyar innovációs index (58) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (88) magyar kkv (13) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (34) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (60) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (39) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (39) megatrendek (307) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (25) mfb (20) microsoft (119) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (26) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (20) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (21) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (17) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (71) nyereség (12) nyílt innováció (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (204) oktatás (60) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (31) otp bank (17) pálinkás józsef (14) pályázat (371) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (21) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (26) pénzügyi szolgáltatás (12) pepsi (10) piac (104) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (12) piacképes termék (12) piacvezető (19) platform (29) porsche (15) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (27) projectmine (13) projekt (188) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (14) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (19) renault (12) rendezvény (40) rendszer (13) richter (17) robot (16) samsung (85) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (14) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (16) startup (155) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (41) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (44) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (21) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (290) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (43) támogatás (191) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (72) tanulj (11) tanulj kínaiul (56) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (11) távközlés (11) technológia (401) technológiafejlesztés (11) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (13) telekom (52) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (24) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (302) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (232) termékpaletta (14) termékportfólió (11) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (14) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (22) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (296) trendek (235) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (11) ügyvitel (17) új (11) újdonság (136) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (13) új szolgáltatás (58) új technológia (39) új termék (183) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (13) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (19) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1344) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (193) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (129) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (483) üzleti környezet (13) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (39) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (181) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (110) válságkezelés (17) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (19) védjegy (12) verizon (10) verseny (84) versenyelőny (54) versenyképes (52) versenyképesség (303) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (27) visa (16) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (69) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (15) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

Az Üzletfejlesztési Díj 2014 első helyezettje: a BCONHUNT

2015.11.24. 20:16 Üzletfejlesztés

Az Üzletfejlesztési Díj 2014 első helyezettje: a BCONHUNT

Az innovatív Canon 2015-ben is támogatja a harmadik alkalommal kiírt Üzletfejlesztési Díjat.

bconshop01_1.jpgAjánló:

Üzletfejlesztési Díj 2015 pályázati kiírás és szándéknyilatkozat >>>

I7 innovációs audit a pályázóknak és Innovatív Vállalkozás minősítés >>>

Innovációs rangsor - a leginnovatívabb magyar cégek: Magyar Innovációs Index (INNDEX) >>>

Interjú: BCONHUNT

Mutatkozzatok be, kik vagytok, mivel foglalkoztok, és hol vagytok elérhetők?

A BCONHUNT csapata mikro-lokációs szolgáltatások fejlesztését tűzte ki céljául melynek alapja a BCONHUNT platform.

A BCONHUNT a jelen kor technológiai lehetőségeit kihasználó vásárlásösztönző platform, amelyben a vásárlók testre szabottan, a saját érdeklődési körüknek megfelelő ajánlatokkal és akciókkal találkozhatnak. A kiskereskedelmi vállalkozások számára egy számokkal mérhető hatékonyságú, alacsony költséget jelentő mobilmarketing eszköz. Alkalmazásával precízen célzott ajánlatokon keresztül, játékos formában növelhető az üzlet forgalma. A BCONHUNT végső célja, hogy a platform egy világszerte elérhető, a legújabb mobil technológiákon alapuló vásárlásösztönző rendszerré váljon, amely az online vásárlás előnyeit kihasználva segít az offline értékesítésben.

A platform első szolgáltatása a BCONSHOP alkalmazás melynek segítségével a felhasználók csak a számukra érdekes akciókról kapnak tájékoztatást mindig megfelelő időben és helyen. Az alkalmazásban, vagy a weboldalon egy villámgyors regisztráció után beállíthatják érdeklődési köreiket (mit szeretnének vásárolni, milyen akciókra nyitottak) és a rendszer kiválogatja nekik a legjobb ajánlatokat. Ezek a felhasználók beállításainak és pillanatnyi földrajzi helyzetének megfelelően jelennek meg egy listában, ahol már csak a konkrétan nekik szóló ajánlatok között válogathatnak. Amikor a felhasználó egy korábban kiválasztott akció közelében jár, azonnal értesítést kap róla, így már csak élnie kell a lehetőséggel. A rendszer használata szó szerint lehetőséget kínál, tehát nem szükséges előre megvásárolni az akciós ajánlatban szereplő terméket vagy szolgáltatást, így a vásárló a helyszínen dönt a vásárlásról, a kereskedő pedig üzlete látogatottságának növekedésétől várhatja a forgalom javulását. A felhasználók aktuális pozícióját (a bevásárlóközponton belül) egy az üzletben elhelyezett Bluetooth jeladó (iBeacon) segítségével határozzuk meg, a vásárló látogatásokat ezzel az eszközzel monitorozzuk, a személyes megjelenés feltétele a kedvezmény igénybevételének.

Elérhetőségeink:

Honlap: www.bconhunt.com

E-mail: office@bconhunt.com

A startup előtti életben mivel foglalkoztatok?

Alapvetően mobil és vezetékes telekommunikációs háttérrel rendelkezünk, de dolgoztuk különböző típusú informatikai fejlesztő cégeknél is. Előző munkáink során sok tapasztalatot szereztünk a most divatos hívószavak kapcsán (Big Data, mobil alkalmazások, okostelefonok, vezeték nélküli technológiák) így a kifejlesztett rendszer mindenből tartalmazz egy kicsit.

A közös kapocs mindenképp a „kütyük” szeretete és a bennük rejlő lehetőségek kihasználásának igénye.

Mi volt az első ötlet, ami a jelenlegi termékhez, szolgáltatáshoz vezetett és hol született meg az ötlet?

Az első ötlet megszületésének két pillére volt. Az egyik a marketing szaksajtóban és konferenciákon unalomig ismételt dogma miszerint az online és offline értékesítésnek előbb-utóbb össze kell érnie, meg kell találni azt a szinergiát a két terület között ahol az online módszerek segíteni, tudják a hagyományos kiskereskedelmi üzleteket forgalmuk növelésében.

A másik pillér a 2013 végén az aktuális Apple Keynote-on csak úgy „mellékesen” bejelentett iBeacon eszköz – mögötte a Bluetooth Low Energy 4.0 technológia – bejelentése volt.

Az eszköz megjelenését a mögöttes marketing célokat összehangolva megszületett az ötlet drótváza, ami a fejlesztés során természetesen sokat változott technológiai adottságok és az üzleti modell folyamatos csiszolása miatt. Az első ötlet megszületésének helyszíne a Maros kertvendéglő volt ahol egy hosszabb agyvihar keretében fektettük le az alapokat.

Magyarországi piacban vagy külföldben gondolkodtok?

Már induláskor két nyelven indultunk és közép,- hosszú távú cél mindenképp a külföldi terjeszkedés, lokalizált tartalmakkal és működéssel.

A magyar piacon szeretnénk megszerezni az első körös tapasztalatokat és már egy finomhangolt megoldással terjeszkedni nemzetközi irányban.

A platform igénybe vételét az országhatárok nem befolyásolják, gyakorlatilag már jelen állapotában is földrajzilag bárhol igénybe vehető.

A startup üzlet közösségi inkább, vagy egyéni zseniken múlik?

Valószínűleg a kettő egészséges elegye. Szükség van az egyénekre, akik a magunk területén zseniként működnek, de a teljes egész mégis egy közösség összehangolt munkája és sikere. A jó mix az, amikor az egyes területek zsenijei egymást megértve, egy közös célért téve erőfeszítéseket hoznak létre értéket.

A fogyasztó agyával gondolkodtok a fejlesztés során, vagy a saját elképzeléseiteket valósítjátok meg?

Ez az egyik legnehezebb pontja a fejlesztésnek. Próbálunk a fogyasztó agyával gondolkozni, de mi a teljes fogyasztói bázisnak csak egy kis részét képviseljük, így csak arra támaszkodni, hogy csapaton belül mit gondolunk nagy merészség. A fogyasztói szokásokkal kapcsolatos kérdéseinkre remélhetőleg válaszokat kapunk jelen bevezetési szakaszban ahol már monitorozható, hogy a felhasználók hogy használják a szolgáltatást és milyen intenzitással.

Mi a legnagyobb probléma, amivel jelenleg foglalkoztok?

Jelen fázisban nem probléma, inkább megoldandó feladata a kereskedelmi partnerek körének bővítése és ezáltal a felhasználók számának növelése. A klasszikus tyúk vagy a tojás esetével állunk szemben, akkor tud jelentősen nőni a felhasználók száma, ha a számukra érdekes termékekkel, szolgáltatásokkal találkoznak a rendszerben. Nagy üzlethálózattal rendelkező, magas márkaértékkel rendelkező kereskedelmi partnert pedig akkor tudunk jó eséllyel bevonni a szolgáltatásba, ha megfelelő mennyiségű felhasználót tudunk számára biztosítani, akiket a rendszeren keresztül el tud érni.

Több ötletben kell gondolkodni a mai világban, vagy elég egy ötlet is?

Mindenképp több ötletben. Nem lehet biztosra menni a tekintetben, hogy a csapaton belül és a környezet által jónak ítélt ötlet a piacon is megállja a helyét. A BCONHUNT platform létrehozásakor ez motivált minket, célunk az volt a kezdetektől, hogy a fejlesztett rendszer több alkalmazás kiszolgálására képes legyen, több területet lefedve az alapműködés biztosította lehetőségekkel.

Hogyan lehet felépíteni az ötletet, mi kell a piacra jutáshoz?

Az ötlet felépítésében az elsődleges szempont annak vizsgálata, hogy a kifejleszteni kívánt terméknek vagy szolgáltatásnak mekkora a felvevő piaca és milyen tendenciákra lehet számítani. A BCONHUNT esetén a jelenleg fennálló technológiai korlát (Android 4.3 és iOS7 penetrációs rendszerek elterjedtsége) napról-napra olvad így a szolgáltatás igénybevételére alkalmas készülékek száma és ez által a potenciális felhasználók száma folyamatosan növekszik.

A fejlesztés és főleg a kereskedelmi partnerek bevonása során folyamatosan arra törekedtünk, hogy az előzetesen meghatározott – számunkra fontos – célcsoport igényeinek megfelelően alakítsuk ki a rendszert és annak tartalmát.

A piacra jutásban, a mi esetünkben nagyon fontos volt egy olyan nagy partner bevonása, aki több üzlettel rendelkezik és lát fantáziát a szolgáltatásban. A kezdeti lépésekben nagy segítségünkre volt az Immochan aki az általa üzemeltetett üzletsorok bérlői felé továbbította a szolgáltatás igénybevételének lehetőségét, így induláskor már 60-70 üzletben jelen tudtunk lenni.

Természetesen folyamatosan használjuk az online felületek lehetőségeit annak érdekében, hogy megoldásunk ismert legyen a célközönségünk számára, a ma már klasszikus felületek mindegyikével rendelkezünk (Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Twitter) és az online és nyomtatott sajtó felé is igyekszünk kommunikálni a rendelkezésünkre álló erőforrásokhoz mérten.

A piacra jutás kulcsa a kereskedelmi partnerek széles körben történő bevonása a rendszerbe. Ezt a tevékenységet jelenleg direkt megkereséssel és személyes eladási módszerekkel végezzük, mely módszerek lassabbak ugyan de jelen helyzetben költséghatékony megoldást jelentenek a terjeszkedésben.

Mit üzentek a mostani fiataloknak, hogyan kezdjék el?

Erre viszonylag egyszerű a válasz: nagyon fontos, hogy higgyenek a megálmodott termékben vagy szolgáltatásban, ne veszítsék el a fókuszt, kitartóak legyenek a kezdeti esetleges kudarcok és problémák kezelésében és persze nem árt ha a háttérben rendelkeznek egy üzleti angyallal, mert hamar eljöhet az a pillanat amikor fejlesztési vagy marketing szempontból  költségek jelentkeznek.

Külön figyelmükben szeretném ajánlani azokat a közösségeket melyek a start-up vállalkozások felkarolásán és népszerűsítésén dolgoznak, illetve azokat a fejlesztői programokat melyek keretein belül akár díjmentesen is hozzá lehet férni a fejlesztésekhez szükséges keretrendszerekhez, szoftverekhez.

Elérhetőségek

www.bconhunt.com

office@bconhunt.com

Alapítók:

Vezse Árpád – műszaki terület

arpad.vezse@bconhunt.com

Gaál Viktor – kereskedelmi, marketing terület

viktor.gaal@bconhunt.com

+36 30 218 68 60

Forrás: startupper.hu

Szólj hozzá!

Címkék: marketing canon pályázat innováció startup technológia innovatív immochan innovációs rangsor innovációs audit start-up innovatív vállalkozás minősítés üzletfejlesztési díj 2014 bconhunt üzletfejlesztési díj 2015 mikro-lokációs szolgáltatás

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr988106230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.