HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (14) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (17) alap (12) alapkezelő (15) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (158) applikáció (12) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (31) audit (46) autó (12) autóipar (147) a kelet bajnokai (15) bank (175) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (49) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (97) befektető (68) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (11) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) biztonság (27) biztosítás (20) biztosító (97) blackberry (17) blog (58) bmw (30) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (17) budapest bank (16) business development (22) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (20) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca cola (13) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (16) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (10) digitalizálás (20) díj (20) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (106) döntés (11) dwp (17) dwp akadémia (32) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (30) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (11) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (26) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (10) elemzés (13) eli (24) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (111) előrejelzések (187) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (70) eszköz (24) eu (22) európa (18) európai bizottság (13) európai innováció (10) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (169) fejleszt (15) fejlesztés (523) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (10) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (45) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (10) feltaláló (11) felvásárlás (16) fenntartható (16) fenntarthatóság (52) finanszíroz (12) finanszírozás (176) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fodor zoltán (38) fogyasztás (17) fogyasztó (49) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (31) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (275) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (22) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (12) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (65) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (16) hr (19) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (16) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (11) informatika (37) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (10) inkubátorház (32) inndex (128) innomax (10) innováció (1921) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (75) innovációs blog (36) innovációs díj (72) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (41) innovációs index (163) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (20) innovációs konferencia (35) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (19) innovációs nap (14) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (18) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (18) innovációs tevékenység (40) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (22) innováció 2.0 (11) innováció blog (100) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (584) innovatív bank (12) innovatív cég (101) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (29) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (14) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (14) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (19) internet (68) invitel (17) ios (28) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (21) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (31) jövő (32) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (52) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (16) kiírás (19) kijelző (17) kína (154) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (20) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (15) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (46) kockázati tőkealap (12) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (14) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (132) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (27) környezettudatosság (12) környezetvédelem (26) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (76) kupon (15) kutatás (226) kutatás-fejlesztés (95) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (24) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (53) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (33) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (17) magyar gazdaság (12) magyar innováció (266) magyar innovációs index (58) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (88) magyar kkv (13) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (34) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (60) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (39) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (39) megatrendek (307) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (25) mfb (20) microsoft (119) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (26) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (20) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (21) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (17) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (71) nyereség (12) nyílt innováció (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (204) oktatás (60) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (31) otp bank (17) pálinkás józsef (14) pályázat (371) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (21) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (26) pénzügyi szolgáltatás (12) pepsi (10) piac (104) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (12) piacképes termék (12) piacvezető (19) platform (29) porsche (15) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (27) projectmine (13) projekt (188) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (14) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (19) renault (12) rendezvény (40) rendszer (13) richter (17) robot (16) samsung (85) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (14) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (16) startup (155) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (41) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (44) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (21) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (290) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (43) támogatás (191) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (72) tanulj (11) tanulj kínaiul (56) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (11) távközlés (11) technológia (401) technológiafejlesztés (11) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (13) telekom (52) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (24) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (302) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (232) termékpaletta (14) termékportfólió (11) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (14) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (22) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (296) trendek (235) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (11) ügyvitel (17) új (11) újdonság (136) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (13) új szolgáltatás (58) új technológia (39) új termék (183) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (13) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (19) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1344) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (193) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (129) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (483) üzleti környezet (13) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (39) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (181) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (110) válságkezelés (17) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (19) védjegy (12) verizon (10) verseny (84) versenyelőny (54) versenyképes (52) versenyképesség (303) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (27) visa (16) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (69) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (15) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

Sikeres innovációk Európában és az USA-ban

2015.03.05. 15:00 Üzletfejlesztés

Sikeres innovációk Európában és az USA-ban

innofollow.jpgNem a piaci szereplők döntik el, hogy mitől tekinthető igazi innovációnak egy új termék, hanem a fogyasztók. Ezt a végkövetkeztetést hangsúlyozza a Nielsen két amerikai szakértője, miután mélyelemzéssel megvizsgálták 17 ezer, 2008 és 2012 között az USA-ban újonnan bevezetett termék piaci teljesítményét.„Próbálja meg leírni egy valóban innovatív, új termék definícióját. Ha ön a többséghez hasonlít, akkor meg kell küzdenie egy érvényes meghatározásért. Tapasztalataink alapján mi egy olyan definíciót találtunk, amely a fogyasztó viselkedésére fókuszál, és az egyetlen megbízható kritériumra mutat rá. Arra, hogy az új termék egy csomó előnyt kínál, és ezáltal nagyszerűen teljesít olyan fontos szempontokból, amelyek a fogyasztók életviszonyaiban korábban csak elégtelenül vagy egyáltalán nem léteztek” – állapítja meg közös tanulmányában Rob Wengel, a Nielsen innovációkban illetékes szenior elnökhelyettese és Teddy Hall, aki szintén a Nielsen szenior elnökhelyetteseként az „Átütő erejű innovációk” (Breakthrough Innovation) projektet vezette az USA-ban.

„Ha a fogyasztók felismerik, hogy egyes márkák megbízhatóan nyújtanak nekik fontos dolgokat, akkor azokat a márkákat újra és újra beleillesztik az életükbe.”

Megfordíthatják a kudarcok arányát

Európában a 2011–2013 között piacra került innovációk közül 12 ezer féle új termék összesen 61 ezer cikkelemének kiskereskedelmi forgalmát elemezték élelmiszerek, háztartási vegyi áruk és kozmetikumok körében.

David Hood, a Nielsen „Átütő erejű innovációk” európai projektjének vezetője és Johan Sjöstrand, a Nielsen európai innovációs igazgatója szintén tanulmányban elemezte az innovációk teljesítményét.

Többek közt feltárták, hogy az újdonságok kétharmadából még 10 ezer egységnyit sem adtak el. Négy új termékből három pedig nem tudta elérni, hogy az első év után is választékában tartsa egy kiskereskedelmi cég.

Ezzel kapcsolatban tanulmányuk megállapítja, hogy a piaci szereplők megfordíthatják a kudarcok hagyományosan magas arányát, sőt új árucikkeik 85 százalékát is sikerrel vihetik piacra, ha másként közelítenek a termékfejlesztéshez. Például úgy, hogy megváltoztatják innovációs tevékenységüket, továbbá dinamikus termékfejlesztési kultúrát alakítanak ki.

Különbözés, 10 millió euró és állóképesség

A 12 ezer vizsgált új termék közül mindössze hét teljesítette a feltételeket, és nyerte el az „Átütő erejű innováció” címet.

Annyian tudtak megfelelni az alábbi három szigorú követelménynek:

1. Sajátságos jelleg, különbözés. Új értéket kellett képviselnie a piacon. Kizáró oknak számított, ha egy meglévő márkaterméket finomítottak, módosították összetételét, netán újrapozicionálták. Esetleg megváltoztatták csomagolását vagy annak méretét.

2. Jelentőség. Mércéje, hogy a bevezetése utáni első évben érjen el legalább 10 millió angol font vagy euró forgalmat.

3. Állóképesség. Forgalma a második évben érje el az első év bevételének legalább 85 százalékát. Ez igazolja, hogy a fogyasztók részéről tartós a kereslet, de azért belefér, hogy a forgalom némileg visszaessen a kipróbálás és az elfogadás közötti időszak során.

Értékek és teamek

Milyen módon lehet megváltoztatni az innovációs folyamatot, hogy sikert érjünk el?

Válaszát egyszerűen fogalmazza meg Hood és Sjöstrand. Megállapítják, hogy a győztes termékek megkönnyítették fogyasztóik életét a korábbiakhoz képest, vagy jobbá tették. Az Átütő erejű innovációk kiemelkedően fontos, másoktól kivételes mértékben különböző, és sokkal jobb értéket képviseltek, mint egyéb szóba jöhető alternatívák. A mögöttük álló csapatok pedig azért tudtak sikeresek lenni, mert nagyon jól teljesítettek a következő szempontok szerint:

1. Megvizsgálták az érintett piaci szereplők, hogy milyen ok miatt nem fogyasztanák a tervezett új terméket.

2. Szembeszálltak a fogyasztók előítéleteivel és tévhiteivel, valamint az őket befolyásoló tényezőkkel.

3. Legyőzték a fogyasztók vívódásait.

4. Vagy megváltoztattak kategóriákat, vagy újakat hoztak létre.

5. Kitűntek azzal, hogy fegyelmezetten, szervezetten közelítették meg a projektet, majd vezették be az új terméket.

6. Érvényesítették felfogásukat, amely szerint a siker nem a szerencsén múlik. Hanem azon, hogy az új termék eredményesen összesít ismereteket, kreatív marketinget, intelligens vezetést, de mindenekelőtt a fogyasztó teljes mértékű megértését. (trademagazin)

Szólj hozzá!

Címkék: usa siker európa innováció márka fogyasztók innovation új termék igazi innováció piaci szereplő mélyelemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr967243385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.