HTML

Üzleti innováció, üzletfejlesztés

Az üzletfejlesztés és vidéke (üzleti innováció, innováció, vállalkozásfejlesztés) a téma.

Friss topikok

Címkék

2010 (25) 2011 (25) 2012 (22) 2013 (33) 2014 (32) 2015 (20) 2020 (10) 3d (35) 3d nyomtatás (19) adat (15) adatbázis (13) adminisztráció (36) adó (16) adókedvezmény (13) adósság (12) adósságválság (12) agy (21) akkreditált innovációs klaszter (24) akkumulátor (11) akvizíció (18) alap (12) alapkezelő (16) alapkutatás (18) alkalmazás (47) alkoss (103) államadósság (12) állami támogatás (15) állás (11) amazon (21) amerika (13) android (101) android market (10) apple (160) applikáció (15) árbevétel (34) archiválás (19) ásványvíz (11) atm (11) átutalás (11) audi (34) audit (47) autó (12) autóipar (157) automatizálás (10) a kelet bajnokai (16) bank (178) banki (30) banki szolgáltatás (13) banki üzletfejlesztés (50) bankkártya (23) bankszektor (17) bbc (13) befektetés (101) befektető (73) beruházás (152) beszállító (15) beszerzés (12) betegség (10) bevétel (28) bevezetés (13) big data (13) biotechnológia (33) birodalmi lépegető (17) bírság (13) bitcoin (11) biztonság (28) biztosítás (20) biztosító (98) blackberry (17) blog (67) bmw (34) böngésző (11) bővítés (12) brand (15) budapest (18) budapest bank (17) business development (21) canon (43) cba (11) cebit (10) cég (28) cégcsoport (18) cégérték (12) cellum (20) ces (21) chip (11) cig (11) cig pannónia (12) cisco (16) citibank (11) coca-cola (10) coca cola (14) cséfalvay zoltán (27) csőd (11) csr (21) csúcstechnológia (16) daimler (17) darpa (12) debrecen (17) debreceni egyetem (10) dell (13) deloitte (10) demján sándor (10) design (11) digitális (11) digitalizáció (11) digitalizálás (21) díj (21) díjátadó (15) docuworld (16) dokumentum (14) dokumentumkezelés (107) döntés (11) drón (10) dwp (17) dwp akadémia (31) e-számlázás (10) edutus (18) egészségügy (32) egyetem (28) együttműködés (50) együttműködési megállapodás (14) eit (13) eladás (13) elektromos autó (31) elektromos jármű (11) elektronikus aláírás (27) elektronikus számla (10) elektronikus számlázás (47) elektronikus ügyintézés (16) élelmiszer (14) élelmiszeripar (11) elemzés (13) eli (25) eljárás (14) ellenőrzés (19) előrejelzés (114) előrejelzések (190) energetika (11) energiahatékonyság (13) eredmény (15) ericsson (12) érintőképernyő (12) erőforrás (11) erp (10) erste (10) értékesítés (71) eszköz (24) eu (23) európa (19) európai bizottság (13) európai innováció (11) európai innovációs és technológiai intézet (16) európai unió (24) export (10) e kereskedelem (13) facebook (172) fejleszt (15) fejlesztés (534) fejlesztési forrás (14) fejlesztési tanács (12) fejlesztési ügynökség (18) fejlesztéspolitika (31) fejlesztő (40) fejlődés (21) feldolgozás (10) felelősségvállalás (10) felfedezés (14) felfedezések kora (12) felhasználó (48) felhasználói élmény (11) felhő (46) fellegi tamás (18) felmérés (12) felsőoktatás (11) feltaláló (11) felvásárlás (17) fenntartható (23) fenntarthatóság (62) finanszíroz (12) finanszírozás (179) fizetés (20) fizetési megoldás (17) fizetőeszköz (10) fodor zoltán (39) fogyasztás (19) fogyasztó (51) folyamat (19) folyamatinnováció (17) folyamatmenedzsment (27) ford (26) forrás (95) fujitsu (17) funkció (13) gamification (11) garancia (14) gazdaságfejlesztés (33) gazdaságfejlesztési operatív program (10) gazdasági növekedés (32) gdp (38) ge (13) general motors (21) gm (13) gmail (23) google (276) google (10) google tv (12) google üzletfejlesztés (31) gop (18) gps (15) gránit bank (23) gyarapíts (103) gyártás (17) gyártó (18) gyógyszeripar (13) győr (11) hálózat (27) hass (112) hass alkoss gyarapíts (19) hatékonyság (12) hibrid (18) hír (13) hirdetés (16) hírös (17) hírportál (28) hita (10) hitel (67) hitelezés (16) hitelintézet (14) hitelkártya (10) hp (17) hr (20) htc (17) huawei (13) hungarikum (11) ibm (54) idszsz (13) ind (12) index (17) india (17) induló vállalkozás (16) infokommunikáció (12) informatika (38) informatikai fejlesztés (11) ingyen (45) ingyenes (72) inkubátor (11) inkubátorház (32) inndex (140) innomax (10) innováció (1986) innovációmenedzsment (22) innovációpolitika (10) innovációs (457) innovációs alap (62) innovációs audit (82) innovációs blog (52) innovációs díj (75) innovációs eredmény (12) innovációs érték (11) innovációs folyamat (18) innovációs hírportál (22) innovációs hivatal (43) innovációs index (176) innovációs járulék (20) innovációs jelentés (10) innovációs képesség (21) innovációs klaszter (21) innovációs konferencia (41) innovációs közösség (10) innovációs központ (55) innovációs nagydíj (20) innovációs nap (15) innovációs pályázat (33) innovációs politika (15) innovációs portál (14) innovációs potenciál (13) innovációs program (13) innovációs projekt (19) innovációs rendszer (19) innovációs stratégia (35) innovációs szakértő (12) innovációs szövetség (38) innovációs teljesítmény (20) innovációs tevékenység (41) innovációs ügynökség (33) innovációs verseny (23) innováció 2.0 (11) innováció blog (116) innováció hírportál (24) innováció konferencia (26) innováció portál (45) innováció tanfolyam (11) innovál (12) innovation (25) innovation 24/7 ranking (10) innovatív (614) innovatív bank (13) innovatív cég (101) innovatív fejlesztés (10) innovatív kkv (16) innovatív magyar cég (33) innovatív magyar vállalkozás (30) innovatív megoldás (30) innovatív ötlet (15) innovatív szolgáltatás (11) innovatív technológia (16) innovatív termék (20) innovatív unió (11) innovatív vállalkozás (62) innovátor (27) intel (21) intelligens (10) internet (68) invitel (17) ios (29) ipad (35) iphone (101) iratkezelés (51) iratkezelési tanfolyam (13) irat és dokumentumkezelési szakmai szövetség (21) iroda (10) isten pénze (29) it (13) itunes (12) japán (22) játék (10) jeremie (44) jeremie program (17) jog (33) jövő (35) jüan (11) k+f (17) kamara (12) kamera (21) kampány (12) kapacitás (10) kedvezmény (23) képzés (54) kereskedelem (12) kereskedelmi és iparkamara (12) kereskedő (12) kereső (12) keretösszeg (13) készülék (15) kezdeményezés (11) kiállítás (19) kickstarter (13) kifejlesztés (10) kifizetés (27) kihívás (17) kiírás (19) kijelző (17) kína (155) kínai (30) kínaiul (26) kínai piac (15) kisvállalkozás (24) kis és középvállalkozás (44) kis és középvállalkozások (19) kitörési pont (21) kkv (234) kkv finanszírozás (24) kkv innováció (17) kkv szektor (33) klaszter (102) kockázat (32) kockázati tőke (47) kockázati tőkealap (14) kód (12) kölcsön (11) költség (16) költségcsökkentés (15) költségvetés (19) kombinált mikrohitel (13) kommercializáció (11) kommunikáció (28) koncepció (10) konferencia (133) konstrukció (12) konzorcium (12) kormány (21) környezetbarát (28) környezettudatosság (12) környezetvédelem (27) közigazgatás (13) közösség (45) közösségi (18) közösségi hálózat (14) közösségi média (27) közösségi oldal (44) közösségi portál (14) kreatív (74) kreativitás (78) kupon (15) kutatás (230) kutatás-fejlesztés (96) kutatásfejlesztés (12) kutatási eredmény (13) kutatási és technológiai innovációs alap (13) kutatási projekt (11) kutatás fejlesztés (202) kutató (110) kutatócsoport (15) kutatóintézet (25) kutatóközpont (21) kütyü (12) k f (46) laptop (15) leginnovatívabb (54) lehetőség (15) lg (25) lidl (10) lízing (12) lte (19) magyar (35) magyarország (47) magyar cég (19) magyar fejlesztés (21) magyar fejlesztési bank (18) magyar gazdaság (12) magyar innováció (282) magyar innovációs index (61) magyar innovációs nagydíj (15) magyar innovációs szövetség (89) magyar kkv (14) magyar piac (20) magyar posta (17) magyar startup (42) magyar szürke (34) magyar szürkeállomány (62) magyar telekom (51) magyar termék (18) magyar tudományos akadémia (16) magyar üzletfejlesztési társaság (28) magyar vállalkozás (17) márka (61) marketing (138) marketinges (10) marketinginnováció (18) mastercard (41) máv (14) média (13) megállapodás (12) megatrend (40) megatrendek (316) megoldás (53) megosztás (10) megszorítás (10) megtakarítás (21) megtérülés (10) megújuló energia (20) menedzsment (15) mercedes (19) mesterséges intelligencia (32) mfb (21) microsoft (123) mikrohitel (16) mikrovállalkozás (25) minőség (16) minősítés (21) misz (13) mkb (11) mobil (111) mobilalkalmazás (14) mobilfizetés (41) mobilinternet (26) mobilitás (10) mobilpiac (11) mobilszolgáltató (42) mobiltárca (10) mobiltelefon (49) mobil eszköz (10) modell (27) modern üzleti tudományok főiskolája (13) mol (20) molnár ágnes (14) motorola (21) mta (11) munkacsoport (12) munkahelyteremtés (13) nagyvállalat (24) nagy ő (15) nanotechnológia (35) napelem (17) napi (111) nasa (20) nav (16) navigáció (11) near field communication (10) nemzeti fejlesztési minisztérium (19) nemzeti fejlesztési ügynökség (113) nemzeti innovációs hivatal (63) nemzeti külgazdasági hivatal (15) nemzeti kutatási és technológiai hivatal (20) nemzeti üzletfejlesztési díj (38) nemzetközi üzletfejlesztési díj (87) nestlé (10) netflix (12) netlock (22) nexon (12) nextent (21) nfc (42) nfc technológia (10) nfü (59) nielsen (10) nih (16) nissan (10) nkth (20) nokia (43) növekedés (73) nyereség (14) nyílt innováció (10) nyomtatás (10) nyomtató (10) officium generale (10) okostelefon (205) oktatás (63) önerő (12) önkormányzat (10) online (48) online marketing (20) online szolgáltatás (35) online vásárlás (11) opel (13) operációs rendszer (26) operatív program (95) oracle (11) ötlet (53) otp (32) otp bank (18) pálinkás józsef (14) pályázat (372) pályázati felhívás (25) pályázati forrás (10) pályázati kiírás (39) pályázati pénz (14) pályázati rendszer (34) pályázó (18) pannon novum (11) papírmentes iroda (20) paypal (23) paypass (14) pdf (10) pécs (13) peking (13) pénz (30) pénzintézet (34) pénzügy (29) pénzügyi szolgáltatás (13) pepsi (10) piac (107) piaci bevezetés (11) piaci részesedés (17) piacképes (13) piacképes termék (13) piacvezető (19) platform (30) porsche (17) portál (32) portfólió (15) portfolion (10) prezi (20) profit (12) program (28) projectmine (13) projekt (191) projektmenedzser (10) prototípus (19) qr-kód (12) qr kód (12) recesszió (17) régió (24) regionális (26) regionális fejlesztés (24) regionális fejlesztési tanács (22) regionális fejlesztési ügynökség (13) regionális innováció (13) reklám (20) renault (12) rendezvény (43) rendszer (13) richter (17) robot (18) saas (10) samsung (86) sanghaj (13) sanoma (12) sap (15) siemens (15) siker (22) siri (10) skype (28) sms (22) sokk (22) sokkoló (20) sony (29) spotify (10) start-up (18) startup (186) startup vállalkozás (11) stimulál (32) stimuláljuk (27) stratégia (81) stratégiai együttműködés (12) szabadalmak (10) szabadalom (43) szabályozás (16) szabó gábor (13) szakértő (48) szakképzés (10) szakmai konferencia (13) számítási felhő (14) számítógép (20) számla (17) széchenyi kártya (12) széchenyi terv (21) szeged (12) szellemi tulajdon (22) szellemi tulajdon nemzeti hivatala (15) szentkirályi (13) szenvedélyes innováció (22) szenzor (12) szervezet (23) szervezetfejlesztés (37) szerződés (18) szkennelés (14) szoftver (12) szolgáltatás (293) szolgáltatásfejlesztés (20) szolgáltatások (10) szolgáltató (27) szuperlézer (12) szürkeállomány (58) táblagép (48) tablet (32) takarék (10) takarékbank (18) takarékszövetkezet (22) találmány (44) támogatás (194) támogató (11) támop (12) tanácsadás (25) tanácsadó (36) tanfolyam (74) tanulj (11) tanulj kínaiul (57) tanulmány (19) tanúsítás (15) társadalmi felelősségvállalás (11) tartalom (12) távközlés (11) techcrunch (10) technológia (415) technológiafejlesztés (12) technológiai cég (10) technológiai fejlesztés (48) technológiai innováció (54) technológiai megoldás (12) technológia fejlesztés (11) technológia transzfer (14) telekom (53) telekommunikáció (20) telenor (44) televízió (12) teljesítmény (26) tendencia (11) terjeszkedés (11) termék (306) termékcsalád (12) termékek (13) termékfejlesztés (241) termékpaletta (14) termékportfólió (12) termelés (18) terminál (11) terv (11) tesco (49) tesla (16) teszt (13) tőke (32) tőkealap (10) tőkebefektetés (15) törvény (11) továbbképzés (10) toyota (24) tőzsde (13) tranzakció (18) trend (302) trendek (243) tudás (10) tudomány (33) túlélés (13) twitter (48) t mobile (28) ügyintézés (20) ügynökség (12) ügyvitel (17) új (11) újdonság (148) újítás (48) új fejlesztés (13) új modell (10) új piac (22) új széchenyi terv (116) új szervezet (14) új szolgáltatás (59) új technológia (41) új termék (186) új termékek és szolgáltatások (66) új üzleti modell (34) unió (14) uniós forrás (45) uniós pályázat (15) uniós támogatás (46) űrkutatás (10) usa (10) ustream (20) úszt (28) üzemeltetés (14) üzlet (56) üzletfejlesztés (1401) üzletfejlesztési (56) üzletfejlesztési audit (14) üzletfejlesztési díj (204) üzletfejlesztési igazgató (27) üzletfejlesztési irány (131) üzletfejlesztési irányok (150) üzletfejlesztési menedzser (44) üzletfejlesztési portál (54) üzletfejlesztési vezető (15) üzletfejlesztő (50) üzleti (12) üzleti célú innováció (13) üzleti élet (15) üzleti folyamat (42) üzleti innováció (553) üzleti környezet (14) üzleti lehetőség (10) üzleti modell (40) üzleti terv (10) vállalat (11) vállalatirányítás (10) vállalatirányítási rendszer (12) vállalati innováció (40) vállalkozás (182) vállalkozásfejlesztés (122) vállalkozásfejlesztési alapítvány (12) vállalkozásfejlesztési pályázat (10) vállalkozó (41) válság (118) válságkezelés (19) válságról válságra (42) vásárlás (25) vásárló (20) védjegy (12) verizon (10) verseny (85) versenyelőny (56) versenyképes (52) versenyképesség (307) versenyképességi tanács (10) versenytárs (32) vezető (28) visa (18) vissza nem térítendő támogatás (15) vodafone (70) volkswagen (17) volvo (11) vonalkód (13) vosz (10) web (19) webáruház (11) weboldal (14) webshop (13) wifi (16) windows (12) windows 8 (12) windows phone (14) workshop (17) xerox (10) yahoo (12) youtube (28) zöld iroda (10) Címkefelhő

Linkblog

Trendek, megatrendek, előrejelzések, üzletfejlesztési irányok – Itt az innovációvezérelt marketing

2014.11.25. 16:03 Üzletfejlesztés

10 megállapítás a vállalkozói marketingtrendekről…

1. A cégek háromnegyedénél formalizáltan is megjelenik a marketing tevékenység, de többnyire nem integráltan működik, szervezetileg túltagolt, vagy hiányos.
2. A marketing által „befolyásolt” tevékenységek köre többnyire a kommunikáció, kutatás, tervezés, s kevésbé tölti be a piacra irányuló tevékenységek összehangolását kiszolgáló, szervező funkció, szervezet feladatát.
3. A marketing befolyása a cégek majdnem felénél ma is jelentősnek mondható, mely jó alap. Csak 20%-uknál nevezték csekély súlyúnak.
4. A cégek „megtanulták a marketing-leckéket”, s így a vevőorientáltságot, a jó vevő-kapcsolatot és a termék, a kínálat színvonalát és rugalmasságát tartják cégük jellemzőjének, de az a tény, hogy a mindezeket biztosítani képes tevékenységeket alig végzik (információs-rendszer, ügyfélértékelés, innováció stb.) még nagyon komoly valós marketing-teendőket, feladatokat tesz szükségessé.
5. Leginkább vevőelégedettséget, konkurenseket, árakat kutatnak, de nincs tudatos információ-, adatgyűjtési stratégiai, rendszer, s az alkalmazott módszertan is szegényes.
6. Marketingszolgáltatókat a kommunikáció-média munka és a kutatás terén vesznek leginkább igénybe.
7. Dicséretes, hogy megjelenik a vevővel, beszállítóval való tudatos kooperáció, de hiányos az innovációs együttműködési gyakorlat.
8. A hagyományos  értékesítési csatornák mellett erősödik az elektronikus piaci megjelenés.
9. A kommunikációs eszközhasználat terén az első generációs online megoldások, a weboldal, e-mail, a közösségi média, a SEO jelenik meg, s erősödik a mobil-optimalizált web-oldal alkalmazás is, míg a hagyományos eszközöknél a saját kiadványok, rendezvények  és DM. Nem terveznek, nem érzékelnek nagyobb átrendezést.
10. A tudatos CSR (Corporate Social Responsibility – vállalati társadalmi felelősségvállalás) kevésbé jellemző a válaszadókra. Láthatóan még a stratégiai, (a szponzorálást, a támogatást meghaladó ) CSR szemlélet nem jellemző.

MarkTrends.png
10 megállapítás a lakossági marketingtrendekről…

1. A válaszadó lakosság marketing tevékenységgel kapcsolatos attitűdje alapvetően pozitív: inkább az összetett, felelősségteljes, hasznos, barátságos, szimpatikus, modern jellemzőkkel értenek egyet, s mint a hatékony piacgazdaság elengedhetetlen eszközét értékelik.  A „manipuláció”, mint hozzáragadt jelző, különösen a negatív tapasztalatok miatt még élő sztereotípia.
2. A termékminőség kapcsán érezhető kritika, nosztalgia a régi minőség iránt.
3. Magas az egyetértés a márkák iránti bizalom kapcsán.
4. Az akció-alapú árazást tartják reálisnak, vonzónak, mely az árorientált vásárlás és az egyre inkább elfogadottá váló akciós vásárlás erősödését jelzi.
5. A válaszok az egyre tudatosabb vásárlás előtti (internetre koncentráló) és a vásárlás közbeni (mobil révén folytatott) tájékozódást erősítik.
6. A kereskedői tevékenység színvonalának elismerése mellett (segítőkész eladók, jó kiszolgálás) a kereskedők túlzott árnövekedést okozó profit-éhségével való egyetértés is magas.  Az online vásárlás megbízhatatlanságánál mértük a legkisebb egyetértést, mely szemléleti fordulatot jelez, bár a használati gyakoriság még közepes, jelentős fejlődési tartalékok vannak benne.
7. A megbízható, vásárlást jól segítő, gyakran használt kommunikációs eszközként a  személyes eladás, a személyre szóló ajánlat, az internet, a blog, s a nyomtatott sajtó preferenciája jelenik meg.
8. A vásárlási helyek értékelésében a gyors, kényelmes jelző a web-shophoz, diszkonthoz; a gyakran használt, igényeknek megfelelő választékkal bíró a hipermarkethez; a jó akció a hipermarkethez, outlethez, a szakszerű kiszolgálás  a márkabolthoz, szakbolthoz, ügynökhöz, míg a jó hangulat, élmény jelző a bevásárlóközpont, bevásárló park, vásár-piac formákhoz társult leginkább.
9. Nemcsak a vállalkozások, hanem a vevő, fogyasztó oldaláról is megvan az együttműködési, interaktivitási készség.
10. A fogyasztói patriotizmus, a helyi, hazai termékek iránti pozitív attitűdök, a fogyasztó öntudat, kritikai érzék,  az egészség és környezettudatosság erősödik, míg a fogyasztói önkritika kevésbé. (BrandTrend)

Szólj hozzá!

Címkék: trendek marketing mobil funkció kutatás internet kommunikáció piac innováció termék tervezés szervezet lakosság kooperáció előrejelzések online vásárlás árazás hazai termék megatrendek innovációs együttműködés személyes eladás tudatosabb vásárlás innovációvezérelt vevőorientáltság termékminőség vásárlási hely

A bejegyzés trackback címe:

https://uzleti-innovacio.blog.hu/api/trackback/id/tr836931971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása